Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Jedyny dzień w życiu, tak ważny dla kobiet. Jak zorganizować wesele? Jaką suknię kupić? Ślub kościelny czy cywilny? Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, a może podzielić się swoimi doświadczeniami? Zapraszamy do pisania tutaj.

Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez ewa » 6 mar 2011, o 00:28

:witch
ewa
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez ewa » 6 mar 2011, o 00:36

Podaje przykład ona 49 lat on 56 kochają się mieszkają razem oczywiście są zaręczeni mają wspólne konto jest super ale ona marzy żeby zostać jego żoną, kiedy jego pyta on odpowiada że jak będzie troszkę więcej kasy to wtedy będzie ślub bo nie będzie szedł do ślubu jak dziad co wy na to, ona potrzebuje stabilizacji chce żeby sytuacja była czysta kocha go i on ją więc w czym problem. Ciekawa jestem co Wy babeczki na to
ewa
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez dzo » 6 mar 2011, o 17:50

nagminnie spotykana sytuacja ot co ;)

facetom się rzadko kiedy śpieszy do ślubu 8-)
dzo
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Eleganckistyl_pl » 1 lip 2011, o 09:35

Chyba tutaj jak w większości przypadków: wszystko zależy od różnych czynników zewnętrznych,czyli kasa,potrzeby itd. Bez tego ani rusz,a facetom faktycznie nie śpieszy się ze ślubem,wolą taki stan jaki jest teraz.
Eleganckistyl_pl
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez babyisback » 5 lip 2011, o 12:45

A czy to musi być wielka biba na 200 osób? Żeby być żoną nie trzeba fortuny... z resztą dla mnie wesela to żenua.
babyisback
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Muchomor » 2 lis 2011, o 18:03

ja jestem zdania, ze slub to czysta formalnosc i to ze jescie zareczeni to piekne uczucie, ze on wybral ciebie i tego i chcecie zyc dlugo i szczesliwie. Jesli nie ma kasy to trudno. Moze kiedys bedzie i bedzie was stac na zabawe do rane,a le przeciez sie kochacie i tego wam gratuluje. Nic na sile, bo spoleczenstwo tego wymaga itp.
Muchomor
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 15:41

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez zlote_runo » 4 lis 2011, o 16:11

Żeby zostać żoną potrzebujesz 120 zł. (chyba tyle) na urząd stanu cywilnego. Przyjęcie weselne zrobicie kiedyś, kiedy będziecie już bogaci :)
zlote_runo
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez oOosylwiaoOo » 10 lis 2011, o 21:09

Dla mnie najważniejsze by było to, że jestem zaręczona z odpowiednią osobą:)
A ślub??
Spokojnie może poczekać:)
Najważniejsza jest miłość i to co nosi się w sercu:)
Życzę Wam, żeby wszystko poszło po Waszej myśli i mam nadzieję, że w przyszłości będziecie mieli najcudowniejszy ślub:)
Powodzenia i szczęścia:)

Nikogo nie poznasz dobrze po tym co pisze o sobie, ale po tym jak dobiera słowa.
Nikogo nie poznasz po tym jak wygląda dopóki nie poznasz jego wnętrza.
Tak samo jest ze słowami...
Liczy się ich głębia, uczucia i doznania o których mówią ....
Ich znaczenie to połowa sekretu...
Avatar użytkownika
oOosylwiaoOo
Super Gaduła
 
Posty: 1259
Dołączył(a): 7 wrz 2011, o 20:08

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Justii2612 » 13 cze 2012, o 10:47

A moim zdaniem, ślub to najpiękniejszy dzień w życiu zaraz po oświadczynach ;) Dlatego nie dziwię się że czekasz na to. Ja czekam na oświadczyny i doczekać się nie mogę, a pewnie kiedy już będziemy zaręczeni, to znów będę czekać wieki na ślub:)
ale ważne że kochacie się i chcecie być razem.
Justii2612
 

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Nestee » 22 maja 2013, o 18:30

ewa napisał(a):Podaje przykład ona 49 lat on 56 kochają się mieszkają razem oczywiście są zaręczeni mają wspólne konto jest super ale ona marzy żeby zostać jego żoną, kiedy jego pyta on odpowiada że jak będzie troszkę więcej kasy to wtedy będzie ślub bo nie będzie szedł do ślubu jak dziad co wy na to, ona potrzebuje stabilizacji chce żeby sytuacja była czysta kocha go i on ją więc w czym problem. Ciekawa jestem co Wy babeczki na to
blefuje i nie chce sie angazowac
Avatar użytkownika
Nestee
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 maja 2013, o 18:27

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Mała_Kaśka » 23 lis 2013, o 18:38

Mi też się coś wydaje że to odkładnie na później... W takich sytuacjach trzeba sprawę stawiać jasno. Poza tym nie musi to chyba być wystawne wesele dla 300 gości. Skromne przyjęcie w gronie najbliższych i już! Wystarczy chcieć i wszystko się da.
Mała_Kaśka
Fajna Kobietka
 
Posty: 126
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 19:48

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Theila » 25 lis 2013, o 11:33

Zawsze można wziąć ślub cywilny, zapraszając najbliższą rodzinę i świadków. Wesele lub przyjęcie jakieś zrobić w którąś rocznicę. Łatwiej będzie wtedy odłożyć pieniądze.
Avatar użytkownika
Theila
Gadatliwa Kobietka
 
Posty: 559
Dołączył(a): 25 lis 2013, o 10:31

Re: Jestem zaręczona a jak zostać żoną jak nie ma kasy

Postprzez Hadassa » 25 lis 2013, o 11:39

dokładnie.. przecież nikt nie każe brać ślubu i robić wesela..
wystarczy cywilny, obiad dla najbliższych...
co prawda i tak koszty się ponosi ale nie takie jak przy weselu...

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22153
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43
Kliknij aby poznać cenę i kupić online z darmową dostawą!
Pani Reklama


Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]