Problem z przeszlością

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Problem z przeszlością

Postprzez Justyna20 » 21 gru 2011, o 00:41

Dzień dobry wszystkim :) Jestem nowa, generalnie to konto mam od jakichś 2 minut, ale muszę gdzieś znaleźć pomoc, bo jestem na skraju załamania nerwowego.. Nie stać mnie na psychologa, a nawet gdyby było mnie stać to chyba bym się nie przełamała żeby pójść. Ale zacznę już pisać w czym rzecz.

Mam 20 lat, jestem studentką ekonomii, od 2 lat jestem z moim facetem. Jesteśmy naprawdę baaaaaaardzo szczęśliwi. Mieszkamy ze sobą już prawie rok. Zakochaliśmy się w sobie na zabój. Nie wyobrażamy sobie życia bez siebie, ale.... Problem leży w przeszłości, nie mojej, a mojego partnera... Gdy ja byłam młodsza to nie byłam w żadnym poważnym związku, gdyż jakoś nie czułam potrzeby.. No i nigdy nie byłam tak prawdziwie zakochana.. Natomiast Jarek, czyli mój chłopak.. Przede mną był w poważnym związku, był z tą dziewczyną 2 lata. Już za czasów ich związku bardzo mi się on podobał. Znaliśmy się już wtedy i utrzymywaliśmy kontakt. Z tymże on nie wiedział o tym, ze jezeli chodzi o mnie to to nie byla tylko przyjazn... I byleby miec z nim kontakt znosiłam to jak ciągle mi o niej pisał, jak pisał o tym jak bardzo się kochają itp.. Widywałam ich prawie codziennie, to na jakimś spacerku, to przytulających się na ławce... A teraz? Teraz, gdy jest już tylko mój to nie mogę wymazać z pamięci tego, co mi o ich miłości pisał i tego jak ich widywałam razem. To jest straszne, to mnie prześladuje. Osobiście to w ogóle nie szanuję tej dziewczyny z którą był.. Niestety nie należy ona do inteligentnych i rozsądnych kobiet, ale przecież on ją kochał. I ciągle chodzi mi po głowie to, czy czasem nie kocha jej ciągle, czy nie kocha jej bardziej.. Rozmawiałam z nim już o tym kilka razy.. Wytłumaczył mi wszystko, że to ja j