dziewczyna= kierowca na zawołanie

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

dziewczyna= kierowca na zawołanie

Postprzez ktosia93 » 1 cze 2014, o 12:09

witam.może to nie ten dzial ale nie mogłam pisac gdzie indziej..otóż mam problem.mieszkam w małej wsi i mam znajomych w poblizu w sasiedztwa.pracuję i mam własny samochod.kłopot mam taki ze znajomi szczegolnie chłopcy odzywaja sie do mnie tylko wtedy kiedy oni chca gdzies pojechac na disco,na impreze.woziłam ich juz ze trzy razy.ok..to była moja wola i to ja proponowałam czy pojada.a teraz jest tak ze oni pisza,dzwonia i JEDZIEMY..a ja nie mam nic do powiedzenia chociaz to moje auto i ja jestem kierowcą.i jeszcze było troche nieprzyjemnych sytuacji..ja oczywiscie kłoce sie z nimi na ten temat czy zapytali sie mnie o zdanie itp a ich to nie obchodzi tylko mam wozic gdzie oni chcą i juz.nawet kłamstwo ze samochod mi sie zepsuł to nie pomaga..to mowia ze beda pchac jak cos..no i mam do was pytanie: dlaczego ci chłopcy biorą akurat mnie za kierowce jako dziewczyne a nie chlopaka..bo jak wozi jakas grupke chlopakow to kierowca jest chlopak i jezdzi a nie dziewczyna ktora wozi glupich,pijanych chlopakow a potem mam tylko kłopoty przez nich.jeszcze dziwie sie im ze oni nadal do mnie sie odzywaja i chca zebym gdzies zawiozla choć ja klęłam i krzyczałam na nich ze wiecej nigdzie ich nie wioze a to ze za tydzien siedze w domu i ze pie***** takie imprezy i rozne teksty gadałam..nie rozumiem..a moze mysla ze jestem jakas glupia,naiwna..ja juz nie wiem..prosze o odpowiedzi..co tym myslicie?
ktosia93
Miła Kobietka
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 lip 2013, o 12:48

Re: dziewczyna= kierowca na zawołanie

Postprzez Jamelia » 1 cze 2014, o 13:31

Wątek przenoszę do dzialu Życie , tutaj piszemy o sprawach zwiazanych z partnerstwem ;)