Wszystko przestało mnie cieszyć.

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

Wszystko przestało mnie cieszyć.

Postprzez almette » 10 lip 2013, o 19:48

Wpadłam w taką dolinę, że nie wiem jak z niej wyjść, przestało mnie wszystko cieszyć pomimo tego, że nie przeżyłam jakiejś tragedii, ale nie czuję się szczęśliwa. Mam 20 lat, nie mam chłopaka, nie mam znajomych (albo na prawdę głupkowaci, do których nie pasuję). Myślę bardziej poważnie, dorośle, marzę aby spełnić się zawodowo, w rodzinie itp. Obecnie mieszkam w innym mieście gdzie studiuję zaocznie, a pracuję na co dzień na pół etatu, chociaż się zwolniłam bo mnie przygnębiała ta praca. Chciałabym się rozwijać, załapać się na jakieś praktyki, staż aby móc się czegoś nauczyć, lecz chodzę po rozmowach a to nic nie daje. Tak bardzo chciałabym, lecz mi się to nie udaje, czuje że mogłabym więcej zdziałać przy odrobinie szczęścia i wśród życzliwych ludzi. Także ani zawodowo mi się nic nie udaje, ani prywatnie. Czuję się taka samotna, że nie wiem co mam ze sobą zrobić, chciałabym się zakochać i aby ktoś się we mnie zakochał, ale nawet za bardzo nie mam gdzie kogo poznać, bo nie wychodzę za bardzo z domu bo nie mam z kim. Chciałabym po prostu czuć się szczęśliwa. Czasami mam bardzo pozytywny dzień, czuję, że żyję, że wszystko mi się w życiu uda, lecz gdy znowu czuję się bardziej zdołowana przychodzą czarne myśli... Jak odzyskać radość życia skoro w sercu czuję taką pustkę ??
almette
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 09:54

Re: Wszystko przestało mnie cieszyć.

Postprzez Hadassa » 10 lip 2013, o 20:56

jak sama zauważyłaś.. najpierw musisz wyjść ;) wyjśc na koncert lub do knajpy by kogoś poznać, wkręcić się w jakiś ludzi...

Co do pracy.. hmm cięzko jest teraz mieć taką w której człowiek się odnajdzie i będzie spełniał...
wiec można spróbować, że praca to jedno a dodatkowo mieć jakies hobby które da nam radość...