Studium kosmetyczne, czy studia kosmetologiczne?

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Re: Studium kosmetyczne, czy studia kosmetologiczne.

Postprzez huantorena » 13 gru 2012, o 10:25

Na studiach się zdecydowanie więcej nauczysz niż po takim studium, a dodatkowo po studiach masz wykształcenie wyższe kierunkowe co bardzo ułatwi Ci poszukiwanie pracy.
huantorena
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 gru 2012, o 10:22

Re: Studium kosmetyczne, czy studia kosmetologiczne.

Postprzez apollo » 16 cze 2013, o 16:30

Bzdura. Salony oczekują umiejętności, a nie papierka ze studiów. Zresztą - poziom na studiach ciągle jeszcze coraz niższy, a wydawać by się mogło, że gorzej być nie może ;/
apollo
 

Re: Studium kosmetyczne, czy studia kosmetologiczne.

Postprzez roxy159 » 2 lip 2013, o 14:02

Dla mnie studia to strata czasu, ja jestem po technikum kosmetycznym, potem zrobiłam kurs kwartalny w akademii w Koszalinie i pracuje juz w salonie. Ważna jest praktyka, toteż warto szukac tam gdzie mają dobrze przygotowane pracowanie. Ja niestety nie mialam takiej mozliwosci w moim technikum, dlatego pozniej poszłam na kurs, tam wiekszosc zajec to była praktyka na modelkach wiec to czego nauczylam sie w technikum moglam, pocwiczyc bezposrednio na kims.
roxy159
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 26 mar 2013, o 10:43

Re: Studium kosmetyczne, czy studia kosmetologiczne.

Postprzez apollo » 17 sty 2014, o 08:25

Zgadzam się, ale to prawda wyłącznie przy osobach, które mają odpowiednie podejście. Na kursie trzeba pracować, przyjmuje się w krótkim czasie bardzo duże ilości wiedzy. Moim zdaniem to na pewno nie jest rozwiązanie dla każdego, ale tak jest oczywiście łatwiej.
apollo
 

Re: Studium kosmetyczne, czy studia kosmetologiczne.

Postprzez Fiona » 22 sty 2014, o 12:32

wg mnie lepiej studium albo jakis kurs szkolenie kosmetyczne, Profesjonalny Kurs Kosmetyczny, studia to strata czasu
Fiona