Studia - jakie? Wasze kierunki?

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez Henna » 8 kwi 2015, o 16:59

Muffinka, wiesz ja tez myślałam o turystyce, ale jednak coś coachingiem na Vistuli w Wa -wie, jeszcze się dokładnie rozejrzę, ale raczej jestem zdecydowana.
Avatar użytkownika
Henna
Miła Kobietka
 
Posty: 97
Dołączył(a): 11 sty 2014, o 23:50

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez Amy » 18 kwi 2015, o 16:38

Studiowałam pracę socjalną :)
Avatar użytkownika
Amy
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 kwi 2015, o 15:23

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez bonna » 21 kwi 2015, o 11:01

A ja studiuję inżynierię biomedyczną. Ciężki kierunek, ale przyszłościowy.
bonna
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 kwi 2015, o 10:53

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez dzasta » 21 kwi 2015, o 15:14

Właśnie stoje przed wyborem na jakie studia się zdecydować, ale postanowiłam że najlepszym rozwiązaniem będą studia zaoczne. Na pewno łatwiej będzie to powiązać z pracą. Myślę tez że nie wiele traci się chodząc na studia zaoczne, Jeśli ktos chce się przyłożyć to da radę tak na prawdę to ogarnąć a mozna wiele na tym zyskać. Studia są ważną sprawą, ale jesli przychodzi co do czego to liczy sie tez w późniejszej pracy doświadczenie zawodowe które można sobie wyrobić łącząc z tym chodzenie na zajęcia :)
dzasta
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 mar 2015, o 00:06

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez Czarna » 21 kwi 2015, o 15:19

Bardzo dobrze pomyślane, dzasta :)

I see a red door and I want it painted black
No colours anymore, I want them to turn black
Avatar użytkownika
Czarna
Gadatliwa Kobietka
 
Posty: 518
Dołączył(a): 12 lis 2014, o 00:17

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez pwjhr » 22 kwi 2015, o 10:29

Dziennikarstwo

pwjhr
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22 kwi 2015, o 10:09

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?