Jakie macie ukończone szkoły?

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Jakie macie ukończone szkoły?

Postprzez miaamy » 6 lis 2013, o 14:42

Jakie szkoły skończyłyście? Jesteście zadowolone z wyboru? Pracujecie teraz w zawodzie? :girlactive

„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”
J. Carroll
Avatar użytkownika
miaamy
Super Gaduła
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 00:04
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Jakie macie szkoły?

Postprzez Hadassa » 6 lis 2013, o 14:45

Ja jestem po liceum ekonomicznym...
i powiedzmy że po części pracuję w zawodzie ;)
to znaczy dorywczo tak, bo jako pomoc księgowej.
w tej na pełen etat po części ;)
bo pracuję jako wdrożeniowiec, ale przy programach księgowych ;)

ze szkoły byłam nawet zadowolona, choć większe umiejętnośc nabyłam już pracując...
studiów póki co nie potrzebuję wiec nie robię..

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Jakie macie szkoły?

Postprzez miaamy » 6 lis 2013, o 15:19

Ja ukończyłam technikum architektury krajobrazu teraz robię szkołe medyczną w zawodzie opiekun w domu pomocy społecznej. Z obu szkół jestem zadowolona ale nie pracuję w zawodzie ponieważ nadal się uczę, nie chcę pracować jako architekt ani ogrodnik ale szkoła mi się podobała tylko praca w zawodzie już mniej ;p

„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”
J. Carroll
Avatar użytkownika
miaamy
Super Gaduła
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 6 lis 2013, o 00:04
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Jakie macie szkoły?

Postprzez Culagula » 12 gru 2013, o 14:31

Ja podobnie jak Kay skończylam liceum ekonomiczne. Wybrałam je ponieważ po ogólniaku nie miałabym zawodu a nie chciałam iść na studia. Jednak mi się odmieniło i licencjat zrobiłam na zarządzaniu finansami w Wyższej Szkole Finansów i Rachunkowości a magisterkę w Akademii Morskiej w Gdyni na zarządzaniu przedsiębiorstwem.