Proszę panie o pomoc!

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Proszę panie o pomoc!

Postprzez kuba1996 » 28 sty 2017, o 21:37

Witam na początku chciałbym się przedstawić mam na imie Kuba, mam 20 lat.
Z moja obecną dziewczyną jestem od 5 miesięcy i było naprawdę super dogadywaliśmy się czasami bez słów, szybko się to stało i się w niej zakochałem mówiła, że z wzajemnością.
Nastał październik i mój wyjazd do dużego miasta ok 120km od mojej rodzinnej miejscowości, zjeżdzam do domu co 2 tyg na weekend ponieważ studiuję zaocznie a co 2gi weekend pracuje. Nie chcieliśmy się rozstawać ponieważ za bardzo nam na sobie zależało, więc postanowiliśmy być dalej razem. Z resztą powiedziała że to chwilowe i sama jedzie na studia w Czerwcu. Po pewnym czasie zauważyłem że coś się psuje i przestajemy się dogadywać, gdy się pytałem swojej dziewczyny czy też to odczuwa i że chce to naprawić odpowiadała że nic się nie dzieje. Moment kulminacyjny nadszedł kilka dni przed sylwestrem gdy oznajmiła mi że powinniśmy spędzić go osobno bo ona chce przeżyć go z przyjaciółką. Po moich próbach namawiania ustąpiłem. W samego sylwestra wydarzyła się przykra sytuacja(zostałem okradziony). Nie miałem w głowie do niej pisać ani do nikogo innego i przez 2 dni załatwiałem sprawy formalne zw z dokumentami. Gdy 2giego stycznia się odezwałem do niej odpisała " czyli jeszcze pamiętasz, że żyję fajnie". Pisałem do niej tego samego dnia i kilka dni jeszcze wyjaśniajac cała sytuację, próbowałem się nawet dodzwonić ale wszystko na marne. W czwartek na długi weekend odpowiedziała mi dopiero gdy zapytałem się czy się zobaczymy bo bede 3 dni w domu, ona wtedy stwierdziła, że nie ma dla mnie czasu ponieważ jedzie z siostra i jej mężem na narty a zdenerwowałą się na mnie, że nie napisałem jej " szczęśliwego nowego roku". Przebolałem to ale najbardziej się zasmu