zdecydowałam się zdawać później - robię dobrze?

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

zdecydowałam się zdawać później - robię dobrze?

Postprzez runlola » 4 sty 2015, o 11:43

Cześć,
kończę właśnie 1 stopień studiów. Oprócz pracy dyplomowej muszę jeszcze zrobić kilka projektów ( taki program studiów). Niestety w semestrze dyplomowym mamy więcej niż kiedykolwiek przedmiotów.Nawet siostra mi pomaga jak może ( SIC!)- ale taka prawda. Nie wyrabiam się z niczym. Rekrutacja na 2 stopień odbywa się za miesiąc i we wrześniu. ( dzienne mgr).

Zastanawiałam się czy lepiej nie byłoby zrobić dyplomu wolniej, ale pewniej na 100%, iść na praktyki czy do pracy jakiejkolwiek i starać się zdawać we wrześniu. ( Przesunięcie tylko o semestr- nowa uchwała mojej uczelni, program taki sam, te same studia dzienne 2 stopnia).
Studiuję już dość długo, ponieważ wybrałam 4 letnie studia inżynierskie.
Jednak wyssałam z uczelni wiele, typu stypendia, wyjazdy zagraniczne, kontakty, konkursy i warsztaty. Jestem z siebie bardzo zadowolona.

Moi znajomi spoza uczelni i rodzina zgadzają się z moim pomysłem poczekania pół roku- nie ma dla nich sensu robienia dyplomu na szybko, mogłoby się okazać, że czegoś nie skończę, będę miała niższą ocenę, nie nauczę się tak pytań na obronę jak bym chciała i w ostateczności nie zakwalifikowałabym się na dzienne. U mnie tylko te wchodzą w grę.

Poza tym obecnie siedzę od tygodnia nad innym projektem, którego oddanie jest dosłownie za chwilę. Zupełnie nie dosiadłam do dyplomu od 3 tygodni z powodu właśnie tego.

Natomiast moi znajomi z kierunku strasznie się stresują, mimo, że wiedzą, że będzie rekrutacja we wrześniu. Ciągle o tym mówią, wprowadzają naprawdę już niezdrową atmosferę. Dla nich ten kto nie obroni się teraz będzie przegrany.