Czy ja się nadaję.

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Czy ja się nadaję.

Postprzez polonez » 31 lip 2017, o 14:04

Witam.
Dlaczego szef nie jest szefem? Dlaczego jak Ci obieca umowę to i tak nie dotrzyma słowa?
Jak mam znowu uwierzyć w swoje możliwości kiedy ktoś Ci wmawia że nic nie umiesz ..

Szukam pracy po roku przerwy. I się boję. Jestem z zawodu kosmetyczką i chciałabym to robić.

Przepraszam że się trochę rozpiszę ale muszę wam opisać sytuację.

Pierwsza szefowa była naprawdę w porządku zależało jej żeby mnie nauczyć pomóc w doskonaleniu się. Klientki bardzo mnie lubiły. Ale jest jedno ale przez 6 miesięcy pracy zero umowy praca na czarno. do tego za ten okres 1200 zł. (1200 za całe 6 miesięcy) Tak wiem mogłam to zostawić od razu ale zrobiłam tego dlaczego ?? Bo lubiłam to robić ale co z tego 6 dni w tyg od 9 do 19 pracować za darmo . W końcu się opamiętałam i zrezygnowałam.