Muzea/Galerie w Warszawie???

Miejsce na dyskusje nie związane z pozostałymi tematami.

Muzea/Galerie w Warszawie???

Postprzez wokulska90 » 20 lut 2018, o 16:58

Jestem nowa w stolicy, następny weekend mam wolny i chciałabym poznać trochę to miasto. Przekonać się do niego. Macie do polecenia ciekawe muzea (najlepiej sprawdzone przez Was) i galerie sztuki?
wokulska90
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 lut 2018, o 16:53

Re: Muzea/Galerie w Warszawie???

Postprzez Kleo_Patra » 22 lut 2018, o 17:20

Z chęcią polecę muzeum, które niedawno sama odwiedziłam, biorąc je "pół żartem, pół serio" Muzeum Wódki (niedaleko Metra Ratusz Arsenał, wiec super lokalizacja). Jest to naprawdę świetne muzeum i gorąco polecam plus klasyk Muzeum Powstania Warszawskiego (na Woli) :) :)
Kleo_Patra
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22 lut 2018, o 15:53

Re: Muzea/Galerie w Warszawie???

Postprzez wokulska90 » 23 lut 2018, o 13:25

Kleo_Patra napisał(a):Z chęcią polecę muzeum, które niedawno sama odwiedziłam, biorąc je "pół żartem, pół serio" Muzeum Wódki (niedaleko Metra Ratusz Arsenał, wiec super lokalizacja). Jest to naprawdę świetne muzeum i gorąco polecam plus klasyk Muzeum Powstania Warszawskiego (na Woli) :) :)

Dzięki, sprawdziłam, że mają otwarte w sobotę, więc na pewno wpadnę i powiem czy było warto.
wokulska90
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 lut 2018, o 16:53

Re: Muzea/Galerie w Warszawie???

Postprzez wokulska90 » 26 lut 2018, o 10:54

Kleo_Patra napisał(a):Z chęcią polecę muzeum, które niedawno sama odwiedziłam, biorąc je "pół żartem, pół serio" Muzeum Wódki (niedaleko Metra Ratusz Arsenał, wiec super lokalizacja). Jest to naprawdę świetne muzeum i gorąco polecam plus klasyk Muzeum Powstania Warszawskiego (na Woli) :) :)