Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez a.lis » 30 cze 2017, o 11:07

Hej! Człowiek uczy sie cale życie :) i mimo ze jestem po studiach (ekonomia) chciałabym sie nauczyc czegos wiecej. Studia podyplomowe nie wchodzą w gre (koszta+brak czasu). Interesuja mnie wiec kursy lub szkolenia biznesowe. Kraków albo Katowice i okolice. Ktoś cos może mi polecić?

Nie masz pomysłu na siebie? Brakuje Ci motywacji? Szukasz inspiracji do działania lub budowania własnego wizerunku? Outlet internetowy dessale. Z nami odkryjesz siebie.
a.lis
Jestem tu nowa :)

Re: Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez anna34 » 1 lip 2017, o 12:33

Studia podyplomowe to rzeczywiście trochę strata czasu. Warto się zająć bardziej szkoleniami, czy też jakimś stażem.

anna34

Postprzez marlon » 9 sie 2017, o 10:39

Podyplomówka tak naprawdę niczego nie daje i jest to trochę bez sensu jak dla mnie wkładać w nią tak duże pieniądze. (To naprawdę wstyd ile kosztują studia w Polsce, co nie ma nic wspólnego z ich jakością)

marlon

Postprzez kasia » 13 wrz 2017, o 17:48

No pewnie, zawsze warto więcej wiedzieć, to otwiera zupełnie nowe możliwości moim zdaniem.

kasia

Postprzez tissa34 » 13 mar 2018, o 12:58

Zgadzam się, człowiek powinien uczyć się przez całe życia. Sama często chodzę na różnego rodzaju szkolenia i warsztaty, które pozwalają mi się rozwijać. Ostatnio byłam na ciekawym szkoleniu z Google Analytics, dzięki któremu nauczyłam się jak prowadzić skuteczny marketing online i poznałam możliwości i praktyczne zastosowanie Google Analytis. Jeśli, ktoś jest zainteresowany tego typu szkoleniem i chciałby dowiedzieć się więcej na ten temat to link zostawiam w stopce :)

tissa34

Postprzez Miranda » 4 lip 2018, o 13:04