redorange666 napisał(a):Dla początkujących może to być fajna zabawka. Dla doświadczonych...malo mocy i ten singiel też mnie nie zachęca. Za to cena...to na pewno duży plus.
Akselik napisał(a):Ciekawe czy się zaklimatyzuje ten Bajaj w Polsce bo w sumie nazwa taka bardziej nieeuropejska, ale w sumie chyba oni się zaliczają do jednych z największych producentów jednośladów na świecie
redorange666 napisał(a):To trzeci producent albo drugi na świecie jeżeli chodzi o ilość. Ktm produkuje u nich swoje motocykle, mieli zakusy na ducati.. A w Polsce połączyli się z grupą Romet.
Czemu miało by się nie przyjąć. Ceny są bardzo atrakcyjne, moto jest ładne...z tego co mi wiadomo całkiem ie to miło powozi więc widzę sukces.
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Witaj Akselik,
Z całą pewnością motory takie jak Dominar400 wpiszą się w gusta Polaków i Europejczyków ze względu na nowoczesny design i atrakcyjną cenę Jeździsz może już na jakimś motocyklu czy dopiero szukasz swojej pierwszej maszyny?
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Witaj,
Masz rację, Bajaj jest jednym z liderów branży przez co posiada ogromne doświadczenie, które pozwala mu na tworzenie coraz to lepszych maszyn w atrakcyjnych cenach.
Akselik napisał(a):Ciekawe czy się zaklimatyzuje ten Bajaj w Polsce bo w sumie nazwa taka bardziej nieeuropejska, ale w sumie chyba oni się zaliczają
do jednych z największych producentów jednośladów na świecie
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Z całą pewnością motory takie jak Dominar400 wpiszą się w gusta Polaków i Europejczyków ze względu na nowoczesny design i atrakcyjną cenę Jeździsz może już na jakimś motocyklu czy dopiero szukasz swojej pierwszej maszyny?
Hakur napisał(a):Bajaj, chyba nawet dla husqvarna robi maszyny Dobrze, że coś nowego się u nas pojawiło. Ciekawe mają produkty, tak jak ten Dominar. Mam nadzieję, że się zadomowią
Hakur napisał(a):Jak czytałem jakiś artykuł, w którym właśnie jakaś mądra głowa z ramienia Bajaja się wypowiadała, i zapytana dlaczego wchodzą na polski rynek, odpowiedzieli, że małe rynki nie mogą czuć się gorsze, z racji tego że są małe. I także trzeba je docenić i wyjść im na przeciw. Całkiem przyjemne podejście
Akselik napisał(a):tylko ciekawe czy ni będzie problemu z częściami i serwisowaniem
Akselik napisał(a):szukam dopiero czegoś dla siebie ale nie sądziłem że to będzie aż tak ciężki wybór :/
Hakur napisał(a):No tutaj przyznam rację, niecałe 15k to super cena jak za maszynę z abs-em i nowoczesnym designem
Hakur napisał(a): Ciekawe mają produkty, tak jak ten Dominar. Mam nadzieję, że się zadomowią
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Kupując nowy motocykl otrzymujesz dwuletnią gwarancję więc możesz cieszyć się bezproblemową jazdą!
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Z całą pewnością motocykl posiadający abs, ekonomiczny motor i w atrakcyjnej cenie będzie bardzo dobrym wyborem dla Ciebie. Tak jak wspominałem najlepiej umówić się na jazdę testową Dominarem i przekonać się czy pasuje do Nas ta maszyna.
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Umawiałeś się już na jazdę testową? Jeżeli nie to zachęcam --> testujdominar400.pl
DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Na pewno cena oraz jakość wykonania sprawią, że Europejczycy zagustują w motocyklach marki Bajaj .
Akselik napisał(a):DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Kupując nowy motocykl otrzymujesz dwuletnią gwarancję więc możesz cieszyć się bezproblemową jazdą!
Cieszy mnie to bardzo że jest tak długo okres gwarancji jednak zastanawia mnie to sprzęgło antyhoppingowe, szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z takim rodzaje sprzęgła o co chodzi ?
Akselik napisał(a):DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Z całą pewnością motocykl posiadający abs, ekonomiczny motor i w atrakcyjnej cenie będzie bardzo dobrym wyborem dla Ciebie. Tak jak wspominałem najlepiej umówić się na jazdę testową Dominarem i przekonać się czy pasuje do Nas ta maszyna.
ekonomiczny motor co to znaczy ? Dla jednym ekonomiczność to 5 L dla innych *
Akselik napisał(a):DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Umawiałeś się już na jazdę testową? Jeżeli nie to zachęcam --> testujdominar400.pl
jest możliwość zakupu na raty ? ile % ?
Akselik napisał(a):DoradcaOnlineBajaj napisał(a):Na pewno cena oraz jakość wykonania sprawią, że Europejczycy zagustują w motocyklach marki Bajaj .
Jestem pod ogromnym wrażeniem że firma produkuje w tak zawrotnym tempie jakościowo i porządne maszyny, przeczytałem że motocykl zjeżdża z taśmy produkcyjnej w ciągu 24 sekund, niesamowite ;o
agusiatka napisał(a):to dość powszechnie spotykane rozwiązanie. Zapobiega podskakiwaniu tylnego koła przy redukcji biegów
agusiatka napisał(a):dołączam się do pytania
agusiatka napisał(a):z tego co widziałam dominator kosztuje jakieś 15k - nawet jeśli nie to pewnie każdy bank da Ci kredyt na taką kwotę
agusiatka napisał(a):i co to znaczy, że zjeżdża z taśmy w 24 sek? Mnie bardziej interesuje jak szybko osiąga prędkość 0-100 km/h
Hakur napisał(a):agusiatka napisał(a):to dość powszechnie spotykane rozwiązanie. Zapobiega podskakiwaniu tylnego koła przy redukcji biegów
i faktycznie się sprawdza? jest to skuteczne w przypadku Dominara? Testowałeś go może tak btw ?:D
Hakur napisał(a):agusiatka napisał(a):dołączam się do pytania
Z tego co się orientuje to spala średnio 4l ma poza tym taką diodkę, która świeci i informuje o zwiększeniu biegu - coś jak ecodriving przydatne
Hakur napisał(a):agusiatka napisał(a):z tego co widziałam dominator kosztuje jakieś 15k - nawet jeśli nie to pewnie każdy bank da Ci kredyt na taką kwotę
Pewnie masz racje, ale po co bawić się w kredyty jak mozna wziąć na raty 0% [ na str jest taka informacja ] ; )
Hakur napisał(a):agusiatka napisał(a):i co to znaczy, że zjeżdża z taśmy w 24 sek? Mnie bardziej interesuje jak szybko osiąga prędkość 0-100 km/h
ile do 100 to nie wiem, ale rozpędza się mniej więcej do 154 km/h [ przynajmniej z takim wynikiem wypadł jego test na yt ] ; p
Hakur napisał(a):Z tego co się orientuje to spala średnio 4l ma poza tym taką diodkę, która świeci i informuje o zwiększeniu biegu - coś jak ecodriving przydatne
agusiatka napisał(a):w necie na zagranicznych stronach znalazłam, że w 8 i pół sekundy do setki się rozpędza
redorange666 napisał(a):Primo jest to najgorsza reklama jaka widziałem a raczej czytałem w życiu. Żenada.
Secundo sprzęgło antyhoppingowe nie jest od podskakiwania (panowie uczyć się a jak się nie chce to korzystać np z wiki) a zapobiega blokowaniu tylnego koła przy zbyt szybkim zasprzegleniu. Jest to powszechnie stosowane w sporcie w codziennej eksploatacji i umiejętności poprawnej redukcji biegu (z między gazem) jest absolutnie nie potrzebne. A jak ktoś nie potrafi poprawnie redukować to skrzynia wytrzyma tylko kilka lat a gwarancja tego nie obejmie.
Akselik napisał(a):agusiatka napisał(a):w necie na zagranicznych stronach znalazłam, że w 8 i pół sekundy do setki się rozpędza
troszkę mu brakuje jak ktm duke 390 do setki rozpędza się w 5.5 ;p
redorange666 napisał(a):Jeżdżę motocyklami od 16 roku życia... Zaczynając od MZ przechodząc przez R1 czy 916MP które były używane na torze a od bardzo nie dawna dosiadam monstera...NIGDY NIE ZDAZYLO MI SIĘ ABY TYLE KOŁO SIĘ ZABLOKOWALO. POZA TYM pierwsze słyszę że można redukować biegi o kilka w dół...a jeżeli nawet to między gaz zalatwia cały temat nawet strzelając z klamki.
redorange666 napisał(a):redorange666 napisał(a):Jeżdżę motocyklami od 16 roku życia... Zaczynając od MZ przechodząc przez R1 czy 916MP które były używane na torze a od bardzo nie dawna dosiadam monstera...NIGDY NIE ZDAZYLO MI SIĘ ABY TYLE KOŁO SIĘ ZABLOKOWALO. POZA TYM pierwsze słyszę że można redukować biegi o kilka w dół...a jeżeli nawet to między gaz zalatwia cały temat nawet strzelając z klamki.
Teraz radośnie czekam jak mi wytłumaczyć co ma sprzęgło które jest w silniku do podskakiwania koła...poniewaz za jego utrzymanie na ziemi odpowiada zawieszenie...jestem arcy ciekawy.
Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]