Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez a.lis » 30 cze 2017, o 11:07

Hej! Człowiek uczy sie cale życie :) i mimo ze jestem po studiach (ekonomia) chciałabym sie nauczyc czegos wiecej. Studia podyplomowe nie wchodzą w gre (koszta+brak czasu). Interesuja mnie wiec kursy lub szkolenia biznesowe. Kraków albo Katowice i okolice. Ktoś cos może mi polecić?

Nie masz pomysłu na siebie? Brakuje Ci motywacji? Szukasz inspiracji do działania lub budowania własnego wizerunku? Outlet internetowy dessale. Z nami odkryjesz siebie.
a.lis
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 cze 2017, o 11:00

Re: Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez anna34 » 1 lip 2017, o 12:33

Studia podyplomowe to rzeczywiście trochę strata czasu. Warto się zająć bardziej szkoleniami, czy też jakimś stażem.

anna34
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 1 lip 2017, o 12:24

Re: Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez marlon » 9 sie 2017, o 10:39

Podyplomówka tak naprawdę niczego nie daje i jest to trochę bez sensu jak dla mnie wkładać w nią tak duże pieniądze. (To naprawdę wstyd ile kosztują studia w Polsce, co nie ma nic wspólnego z ich jakością)

marlon
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9 sie 2017, o 10:21

Re: Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez kasia » 13 wrz 2017, o 17:48

No pewnie, zawsze warto więcej wiedzieć, to otwiera zupełnie nowe możliwości moim zdaniem.

kasia
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 wrz 2017, o 17:04

Re: Gdzie się doszkalacie? Szkolenia biznesowe

Postprzez tissa34 » 13 mar 2018, o 12:58