Seks na wyjeździe integracyjnym

Rozmowy o seksie i seksualności,o naszych pragnieniach, fantazjach erotycznych. Jak zabezpieczyć się przed niechcianą ciążą? Te i inne tematy związane z seksem i antykoncepcją poruszamy tutaj.

Seks na wyjeździe integracyjnym

Postprzez sylwia3333 » 19 lip 2019, o 07:47

Cześć,
Pracuję w firmie od 4 miesięcy. Jak na moje potrzeby zarobki są rewelacyjne, ale nie będę pisać ile zarabiam. Podejrzewam, że inni zarabiają więcej. Zatrudnionych tu jest ok. 30 osób. Zawsze w tej firmie jest obyczaj wyjazdów integracyjnych. Wyjechaliśmy niedaleko. Na wyjeździe w SPA jak to w SPA, basen, zabiegi, bilard, kręgle, grota solna i inne tego typu sprawy. W pracy z widzenia znam Huberta, nie mieliśmy zawodowych kontaktów, ale w SPA jakoś tak kręcił się przy mnie, był uczynny, miły i dowcipny.
Trzeciego wieczora była dla mnie bardzo miły, bawiliśmy się i razem poszliśmy do sauny. Miałam trochę obiekcji, żaden chłopak nie widział mnie nago, ale Hubert był tak miły, ze jakoś pomógł mi pozbyć się wątpliwości. Po saunie poszliśmy do jego pokoju i tu zaproponował mi seks. Nie mówiłam mu, że jestem dziewicą. Moja pierwsza odpowiedź była, że nie, co zrozumiał i nie ma do mnie, żalu, powiedział, abyśmy poszli bawić się dalej.
Cały czas myślałam o propozycji i gdy już było późno i warto było iśc spać, powiedziałam mu, że mogę z nim to zrobić, na co on powiedział, że teraz to on nie ma ochoty. Ochotę miał 2 godziny temu i poszlismy spac każdy do swojego pokoju.
Natępnego dnia, zachowywaliśmy się całkowicie normalnie, spędzałam czas z Hubertem, ale także z innymi dziewczynami i chłopakami. Wieczorem Hubert zapytał, czy idziemy, poszłam do jego pokoju i zrobiliśmy to. Upewniłam się, że ma prezerwatywę. Sam seks jak dla mnie był bardzo udany i sprawił mi dużo przyjemności.