Indiańskie i hawajskie praktyki uzdrawiania ciała, umysłu,

Sprzedajesz kosmetyki? Robisz paznokcie? Chcesz zareklamować coś co może Nas zainteresować? Takie tematy akceptowane są TYLKO w tym dziale.

Indiańskie i hawajskie praktyki uzdrawiania ciała, umysłu,

Postprzez marta_k » 1 sie 2019, o 16:59

OŚRODEK ROZWOJU OSOBISTEGO I DUCHOWEGO
„TU I TERAZ” W NOWYM KAWKOWIE
zaprasza 18-20 października 2019 na warsztat


Indiańskie i hawajskie praktyki uzdrawiania ciała, umysłu, serca i duszy.
prowadzi: Dagmara Gmitrzak

Podczas tego inspirującego warsztatu, podzielę się technikami, praktykami, rytuałami jakich nauczyłam się i jakie wykorzystuje na swoich warsztatach w różnych miejscach świata. Jestem wdzięczna rdzennym nauczycielom, którzy zdecydowali się przekazać praktyki, które pomagają nam wrócić do korzeni- naszego naturalnego połączenia z przyrodą- Matką Ziemią, rozszerzyć świadomość, zintegrować ciało, umysł, serce i duszę.

Dzięki udziale w warsztacie dowiesz się w jaki sposób współpracować z przyrodą i żywiołami, aby poprawić swoją kondycję fizyczną, zdrowotną.

Podczas warsztatu:
• Dowiesz się jak uzyskać inspiracje dotyczącą Twoich ważnych życiowych pytań
• Dowiesz się, czym jest Ścieżka Serca i jak odnaleźć swoje powołanie
• Dowiesz się, co tak naprawdę oznacza hawajskie słowo ALOHA oraz jak żyć w duchu
Aloha na co dzień
• Poznasz hawajską technikę harmonizowania relacji- zwaną Hooponopono
• Poznasz hawajskie techniki oddechowe oraz szamański Masaż Żywiołów- który aktywuje naszą kreatywność
• Poznasz oczyszczające techniki z pomocą dymu roślin
• Poznasz „Medicinę”- czyli symbolikę i ścieżkę uzdrawiania, jaką reprezentuje Jaguar oraz Koliber
• Poznasz rdzenne pieśni oraz doświadczysz niezwykle karmiącego uczucia połączenia z grupą, podczas wspólnego śpiewu
• Zapoznasz się z Indiańskim Kołem Uzdrawiającym- zwanym Medicine Wheel