Ludzie myślą tylko o sobie - trend postępujący

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

Ludzie myślą tylko o sobie - trend postępujący

Postprzez Becia23 » 14 sie 2019, o 15:49

Hej, mam 23lata, jestem po studiach i od roku zauważyłam trend wśród moich znajomych, ze coraz mniej w rozmowach pytają o to co u mnie. Lubię słuchać i może ich do tego przyzwyczaiłam, ze to ja zadaje pytania (bo to wynika z mojej ciekawości ich osoba), ale ostatnio zauważam, ze nie ma pytań zwrotnych, a jednak fajnie jest czuć, ze twoje życie tez jest ważne, tez wazne są twoje wyjazdy, przeżycia itp a nikt o nie nie pyta, a jak sama zacznę mówić to ludzie nie mogą się doczekać aż powiedzą o sobie. Kiedyś tak raczej nie było, nie wiem z czego to wynika. Też tak macie?
Becia23
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 sie 2019, o 15:43

Re: Ludzie myślą tylko o sobie - trend postępujący

Postprzez Renakata » 16 sie 2019, o 21:26

Jeśli Twoi znajomi podczas spotkań, nie pytają, co u Ciebie, to jednak zastanowiłabym się nad wartością tych znajomości ;) Człowiek z natury jest raczej egocentryczny. Lubi się dowartościować, pokazać, jakie jego życie jest super, albo po prostu wyżalić. Dobrze realizację tych potrzeb "wspierają" serwisy społecznościowe. Wrzucanie absolutnie wszystkiego, żeby zdobyć lajki, im więcej komentarzy pod postem, tym większy poziom szczęścia u postującego. Ale na szczęście są też tacy, którzy słuchają, jak Ty :) Trzeba tylko dobrać sobie odpowiednich znajomych :)
Renakata
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 sie 2019, o 20:46

Re: Ludzie myślą tylko o sobie - trend postępujący

Postprzez Ela89 » 18 sie 2019, o 12:12