Studia - jakie? Wasze kierunki?

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez she336 » 9 lut 2012, o 21:36

Temat - studia. Jak uważacie - Czy studia zaoczne są gorsze od dziennych? Czy to prawda, że pracodawcy gorzej na to patrzą? Ja chcę sama się utrzymywać, zatem pracować, ale też się kształcić i mam dylemat. Większość znajomych mówi, że gorzej patrzą na takie studia i można później nie dostać wymarzonej pracy.

Pochwalcie się co studiujecie? Jak uważacie jaki kierunek teraz jest najlepszy, dzięki któremu można liczyć na fajną pracę?

Ja myślę o zarządzaniu, a dokładniej to opcja Administracja albo Rachunkowość i finanse. Teraz kończę Technikum Ekonomiczne i chcę coś dalej zrobić w tym kierunku. Co o tym myślicie? :]
she336
 

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez dzo » 9 lut 2012, o 22:54

ja studiuję zaocznie ;) i powiem szczerze, że są duże luzy i wykładowcy przepuszczają często dalej bez żadnych problemów

ale czy pracodawcy patrzą na takie studia mniej przychylnie ?

nie sądzę...

studia to studia

one Ci super pracy też nie zapewnią bo musisz mieć jeszcze doświadczenie w zawodzie ;)
dzo
 

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez Zorika » 9 lut 2012, o 22:57

Ja kończyłam studia już w czasie pracy, oczywiście zaocznie.
Praca biurowa, więc - skończyłam administrację.
I niestety pracodawcy patrzą na studiowanie zaoczne mniej przychylnie, niż na stacjonarne.
I wcale tego nie kryją.No cóż - taką mamy rzeczywistość. :angrywife

Dopóki oddycham - jest we mnie nadzieja..
Avatar użytkownika
Zorika
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 lut 2012, o 19:31
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Re: Studia - jakie? Wasze kierunki?

Postprzez alkemika » 22 lut 2012, o 15:02