czy ufać serwisowi tel?

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

czy ufać serwisowi tel?

Postprzez karolkin » 18 mar 2014, o 04:15

Dobry wieczór, zacznę może od tego, że nie mam ani trochę zmysłu technicznego Nie znam się na tym, nie interesuje mnie to. ALE przychodzi taki moment, że tego żałuję. Muszę oddać tel. do naprawy. Podejrzewam, że to będzie naprawa na gwarancji bo telefon jest nowy. Mam samsunga galaxy s4 jakby coś. I teraz pytanie - gdzie zanieść telefon? do jakiego serwisu? chętnie bym zaniosła do jakiegoś z dobrą renomą, ale zupełnie się na tym nie znam i nie za bardzo ma mi kto doradzić. Jestem z warszawy i widzę dużo różnych punktów napraw, ale czy takie miejsca naprawię też telefon na gwarancji? czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości? pozdrawiam
karolkin
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 mar 2014, o 04:08

Re: czy ufać serwisowi tel?

Postprzez julciuswaw » 18 mar 2014, o 04:42

o widzę nastepny nocny marek. jak nie mogę spać to zazwyczaj buszuję po necie, może przynajmniej się na coś przydam. Jak telefon się zepsuł? tzn. czy Ty miałaś w tym swój udział czy samoistnie coś się zepsuło? :-d bo jeżeli np. Ci upadł lub się zalał wtedy gwarancja nie obowiązuje :( CO do wszystkich malutkich punktów napraw to nigdy nie miałam zaufania, nie mają żadnego zaplecza, telefony naprawiają na boku więc jakoś mi się to nie podoba. Szukaj raczej jakichś większych serwisów. Z takimi drogimi telefonami jak Twój lepiej uważać. Mam jeden namiar możesz tam spróbować zadzwonić. Jest to autoryzowany serwis samsunga, a to oznnacza dla Ciebie, że naprawią teleofon i na gwarancji (czyli za darmo) i poza gwarancją. Wpisz sobie w google MILENIUM MOBILE. SPAM
Życzę Ci żeby telefon szybko wrócił do zycia. ;-)

Ostatnio edytowano 18 mar 2014, o 09:32 przez Hadassa, łącznie edytowano 1 raz
Powód: SPAM
julciuswaw
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 mar 2014, o 04:31

Re: czy ufać serwisowi tel?

Postprzez Limonika » 18 mar 2014, o 21:17