Firma

Miejsce na dyskusje nie związane z pozostałymi tematami.

Firma

Postprzez dominika10 » 29 mar 2022, o 12:34

Cześć, prowadzę od niedawna swoją własną firmę i w związku z tym potrzebuję profesjonalnego i rzetelnego biura, które pomoże mi sporządzić sprawozdania finansowe. Słyszałam dużo dobrych opinii o Ofi-Detal, podobno są w tym najlepsi. Co sądzicie? Znacie ich, korzystaliście kiedyś z ich pomocy?
dominika10
Extra Kobietka
 
Posty: 291
Dołączył(a): 25 lis 2020, o 01:54

Re: Firma

Postprzez verla.west » 27 kwi 2022, o 13:04

Ja również prowadzę własną firmę. Dlatego też chciałabym zapytać Was w jaki sposób robicie prezentacje multimedialne dla klientów biznesowych? Zastanawiam się czy skorzystać z jakichś darmowych szablonów Power Point, zainwestować w profesjonalne czy może zapisać się na kurs Power Point? Nie znam się na tym, a bardzo chciałabym wykorzystywać prezentacje multimedialne w swojej pracy.

Avatar użytkownika
verla.west
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 kwi 2022, o 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Firma

Postprzez jaskter » 30 maja 2022, o 19:23

W takim razie zapisz sobie kontakt do windykacja-online.pl - uwierz mi, szybko przekonasz się, że nie każdy kontrahent płaci w terminie i w takiej sytuacji pomoc firmy windykacyjnej okazuje ię niezbędna. Zwłaszcza jeśli chcesz uniknąć zbędnych nerwów.
jaskter
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 14
Dołączył(a): 18 paź 2021, o 13:16

Re: Firma

Postprzez witek2001 » 29 lip 2022, o 10:17

Zastanawiam się nad założeniem salonu barberskiego, od lat pracuję w branży i wiem jak się za to zabrać. Dlatego też poszukuję jakiegoś sprawdzonego serwisu do ostrzenia maszynek do strzyżenia.Zależy mi na tym, aby utrzymywać wysoką jakość u siebie w salonie.

witek2001
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 wrz 2021, o 14:16

Re: Firma

Postprzez espanka » 11 sie 2022, o 23:27