Całkowita utrata kontroli nad potrzebami fizjologicznymi

Masz problemy ze zdrowiem? Jak dbasz o swoje zdrowie? Wszystko na temat chorób, leczenia, profilaktyki oraz opinie na temat służby zdrowia piszemy tutaj.

Całkowita utrata kontroli nad potrzebami fizjologicznymi

Postprzez kkkoksu » 12 lis 2022, o 08:23

Witam potrzebuję waszej pomocy , pytanie jest dla mnie bardzo wstydliwe, poczółem się jak dzidzia niekontrolująca potrzeb fizjologicznych, ale do sedna problemu. Kilka tygodni temu mieliśmy wypadek samochodowy w którym ucierpiał mój układ wydalniczy , pęcherz oraz zwieracz odbytu. Mam 26 lat i od prawie miesiąca muszę całą dobę chodzić w pieluchach Tena Slip proskin poniewarz nie trzymam moczu i kału. Od czasu wypadku unikam wychodzenia z domu oraz kontaktu ze znajomymi oraz ze swoją dziewczyną. Wstyd jest tak silny że myślałem nawet o tym żeby coś sobie zrobić. Najgorszy w tym wszystkim jest fakt że zaczęły mi się wykłady na studiach , jestem studentem drugiego roku Akademii Wychowania Fizycznego i muszę zacząć się pojawiać na uczelni. Jedynie ten wielki pampers dla dorosłych jest w stanie zabezpieczyć mnie przed nieświadomą defekacją , pielucha jest wielka widać ją z pod ubrań , drodzy forumowicze czy macie pomysł jak ukryć pieluchę przed wykryciem przez kogokolwiek? Czuje się jak małe niemowle cały czas chce mi się płakać , że to wszystko spotkało właśnie mnie. Na początku protestowałem nie chciałem nosić tego środka higienicznego , po pierwszej wstydliwej sytuacji , kiedy zmoczyłem spodnie w bibliotece uznałem że bez tego zabezpieczenia nie jestem w stanie funkcjonować. Wszyscy się na mnie dziwnie patrzą i jestem święcie przekonany że znają mój sekret. Jeszcze większym problemem jest to że na uczelni zaczynają się zajęcia na basenie , a ja obawiam się że zabrudzę wodę i wszyscy widzą we mnie niemowlę a nie mężczyzne którym byłem do niedawna. Proszę was o pomoc ponieważ na pomoc moich bliskich osób nie chcę liczyć , wolę żeby nikt po za mną i lekarzem nie