Prawo jazdy.

Miejsce na dyskusje nie związane z pozostałymi tematami.

Czy masz prawo jazdy


Tak
28
68%

Nie
13
32%
 
Liczba głosów : 41

Re: Prawo jazdy.

Postprzez akinradewo » 27 mar 2013, o 16:07

Nie mam prawa jazdy. Wystarczy, że mój mąż ma :)

akinradewo
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 mar 2013, o 16:04

Re: Prawo jazdy.

Postprzez lokki » 27 mar 2013, o 21:04

Nie wolisz zrobić? Zawsze jesteś wtedy bardziej niezależna :P

mamasturbatorystefan
lokki
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 mar 2013, o 21:00

Re: Prawo jazdy.

Postprzez mechaniczka92 » 2 kwi 2013, o 19:56

Co do posiadania prawa jazdy... nie wypowiem się. Jeżdżę od 6 lat, niektórzy mówią, że czuć jakbym spędziła z 10 lat za kółkiem i miała ogromne doświadczenie. Wszyscy za to zgodnie twierdzą, że jeżdżę jak facet. Najlepiej jeździ mi się zimą... drifty i te sprawy :D zakręt, but i odcięcie ^^

Oh, I could write a milion stories,
Tales of love, and hate, and pain,
And my fears would truly frighten,
Any ordinary man...
Avatar użytkownika
mechaniczka92
Miła Kobietka
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 16:07
Lokalizacja: Łódź/Inowłódz/Antwerpia

Re: Prawo jazdy.

Postprzez Żela » 3 kwi 2013, o 11:17

Prawo jazdy mam krótko, w czerwcu minie dopiero rok. Zdałam za drugim razem. Lubię jeździć, nie boje się i daje mi to duży komfort bo nie muszę być od kogoś uzależniona ;)
jeszcze tylko autko by się przydało. :)
Avatar użytkownika
Żela
Miła Kobietka
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 16:39

Re: Prawo jazdy.

Postprzez gwiadka090 » 28 kwi 2013, o 11:35

Mam ;p prawie 4 lata :D jeździłam 2 razy od tamtej pory :D zdałam za 3 razem i wcale się tym nie przejmuję ;) ObrazekObrazekObrazekObrazek
gwiadka090
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 11
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 11:16

Re: Prawo jazdy.

Postprzez Adidasowa » 28 kwi 2013, o 14:26