Fryzjerstwo jako hobby?

Lubisz jeździć konno, szydełkować, a może grasz w piłkę ręczną? Te i inne tematy o naszych zainteresowaniach piszemy właśnie tutaj.

Fryzjerstwo jako hobby?

Postprzez Lusia » 31 sty 2013, o 00:02

Cześć!
Z zawodu jestem ekonomistką, lecz od zawsze ciekawiło mnie fryzjerstwo. Obcinać nigdy nie próbowałam, lecz robienie fryzur od zawsze było moim hobby. Czy waszym zdaniem kursy fryzjerskie mogłyby mi pomóc rozwinąć swoje umiejętności i zamienić moje hobby w pracę?
Lusia
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 23:59

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postprzez rigondo » 31 sty 2013, o 13:32

Wątpię w to. Jeśli robisz coś z pasją to nie potrzebujesz do tego żadnych kursów, ani niczego takiego. Chyba, że chcesz zacząć robić to zawodowo to wtedy może Ci się taki kurs przydać.

rigondo
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 13:27

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postprzez CynamonkaZrodzynkiem » 26 maja 2013, o 11:47

Wiem, że na chwile obecną jest duże zapotrzebowanie na ten zawód więc co Ci szkodzi spróbować jeśli to jest coś co Cię pasjonuje ;)

Amantium irae amoris integratio.
Avatar użytkownika
CynamonkaZrodzynkiem
Extra Kobietka
 
Posty: 270
Dołączył(a): 22 lis 2012, o 13:20

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postprzez renata18 » 27 maja 2013, o 09:56

CynamonkaZrodzynkiem napisał(a):Wiem, że na chwile obecną jest duże zapotrzebowanie na ten zawód więc co Ci szkodzi spróbować jeśli to jest coś co Cię pasjonuje ;)


Tak tylko teraz same kursy to nie wszystko. Podobno trzeba zdać specjalną aplikację fryzjerską

renata18
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 maja 2013, o 15:56

Re: Fryzjerstwo jako hobby?

Postprzez taradi98 » 29 maja 2013, o 10:20