Ach... Wielkie dylematy - Studia! Proszę o poradę! :(

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Ach... Wielkie dylematy - Studia! Proszę o poradę! :(

Postprzez sun979 » 21 lut 2013, o 19:38

Dziewczyny zrobiłam sobie rok przerwy po maturze, bo po prostu skupiłam się nad pracą i zbieraniem kasy na wesele.
Kompletnie nie jestem pewna kierunku na który chce iść, czy dam sobie radę po rocznej przerwie od nauki? Czy któraś miała podobnie? Czym kierowałyście się przy wyborze kierunku? Tym czy Was interesuje, czy tym - czy będę mieć po nim pracę?
Proszę o rady. :(

Jestem tak niezdecydowana. Z jednej strony chce je zrobić, a z drugiej przerażają mnie opłaty. Chciałabym je zrobić dla satysfakcji, ale jak pomyślę, że za studia zaoczne miesięcznie dam z 400 zł. Jest to jednak dużo. Za tą kasę mogłabym z przyszłym mężem kupić coś do mieszkania.

Jestem po Technikum ekonomicznym i gdybam nad kierunkiem. Chciałabym iść na Rachunkowość i finanse. Powiem tak. Czuję, że ten kierunek dużo może mi dać, ale był to jeden z przedmiotów znienawidzonych w Technikum przez nauczycielkę. Ogólnie lubiłam przedmioty ekonomiczne. Tylko nauczycielka to była kosa. Nie wiem jak do tego podejść. Czy na studiach Zarządzanie ze specjalnością Rachunkowość i finanse jest na prawdę ciężko i jest same księgowanie?
sun979
 

Re: Ach... Wielkie dylematy - Studia! Proszę o poradę! :(

Postprzez paula » 21 lut 2013, o 20:24