Czy będę miała problemy w Urzędzie Pracy?

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Czy będę miała problemy w Urzędzie Pracy?

Postprzez Misqa123 » 14 maja 2016, o 11:55

Dostałam skierowanie z UP, z wykształcenia jestem technikiem eletroradiologiem, chodziło o pracę w gabinecie stomatologicznym. Następnego dnia byłam na rozmowie kwalifikacyjnej, pracodawca bardzo nieprzyjemny od razu tak jakby chciał mi dać do zrozumienia, że mnie tu nie potrzebuję, że on chcę ludzi z doświadczeniem i szkoda mu marnować czas na doszkalanie kogoś i że ja na pewno nie umiem pracować w stomatologii, dodam, że 3 miesiące temu skończyłam szkołę i nie pracowałam jeszcze w swoim zawodzie. Całą rozmowę mówił tak jakby sobie ze mnie kpił. Nie proponował mi żadnej pracy, miałam przyjść następnego dnia na godzinę 11 "wykazać się", poszłam i po chwili wyszłam, bo jak się okazało nie miał dla mnie nawet chwili czasu, kazano mi przyjść po 13...poszłam po raz drugi, czekałam na niego prawie godzinę, gdy łaskawie wyszedł w końcu z gabinetu podeszłam do niego, byłam taka wkurzona że powiedziałam, że rezygnuję i poprosiłam o podpisanie skierowania z UP, ale co najbardziej mnie martwi to, że napisał w uzasadnieniu "Nie jest zainteresowaną pracą eletroradiologa", co nie do końca było prawdą, bo gdybym nie była to bym się nawet na tą rozmowę nie wybierała, a to on mnie zlekceważył, boję się czy nie będę miała z tego powodu jakiś problemów w UP i w dalszym poszukiwaniu pracy.
Misqa123
Miła Kobietka
 
Posty: 28
Dołączył(a): 17 maja 2013, o 13:56

Re: Czy będę miała problemy w Urzędzie Pracy?

Postprzez Hadassa » 14 maja 2016, o 13:19

Wydaje mi sie ze wszystko mozna wyjsanic. Zalezy jak przedstawiss sytuacje w UP

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Czy będę miała problemy w Urzędzie Pracy?

Postprzez joaska86 » 17 maja 2016, o 16:45