Czy emigrować do Warszawy?

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Czy emigrować do Warszawy?

Postprzez krysia19 » 8 maja 2014, o 18:49

Razem z mężem obecnie mieszkamy w niewielkim mieście na wschodzie Polski.
Nie narzekamy na dochody ponieważ obecnie zarabiamy tutaj:
mąż - 4 tys.
Ja - 6 tys.
Czasami nawet trochę więcej.
Niemniej mąż ciągle dostaje ciekawe propozycje pracy z Warszawy ponieważ poszukują tam takich specjalistów (reklama). Zaproponowali mu 8 tys. na rękę. Ja raczej nie zmieniłabym pracy ponieważ mam działalność i pracuję na w domu, niemniej również miałabym szanse rozwoju na naprawdę duże pieniądze.
Co jest na nie?
Tutaj mamy mieszkanie, bez kredytów, dopiero pół roku temu je wyremontowaliśmy.
Fajnie się mieszka w naszym małym miasteczku. Znajomi, rodzina, ulubione miejsca.
A tak nie wiem ile musielibyśmy zapłacić za wynajem mieszkania w Warszawie. Nie znam się na tamtejszych realiach.
krysia19
Miła Kobietka
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26 lip 2012, o 14:07

Re: Czy emigrować do Warszawy?

Postprzez frania » 12 maja 2014, o 13:53