Hej wszystkim! :)

Jesteś nowa na forum? Przywitaj się w tym dziale, napisz coś o sobie.

Hej wszystkim! :)

Postprzez dakota » 1 wrz 2014, o 19:57

Mieszkam we Wrocławiu, studiuję, mam 23 lata. W wolnym czasie lubię oglądać filmy (ulubione- horrory, dramaty) i słuchać muzyki (ulubiona- rock, metal, elektronika), czytać książki (ulubiony autor- Stephen King), uwielbiam sport- pływam i ćwiczę, kocham zwierzęta- mops, kot, żółw i szynszyl to moi wymarzeni współlokatorzy smile Bardzo lubię gotować, eksperymentować i stale odkrywać nowe przepisy, szczególnie upodobałam sobie kuchnię wegetariańską, włoską i meksykańską.

Od dłuższego czasu jestem w związku, przez co moje kontakty z innymi ludźmi mocno się rozluźniły. Chcę to nadrobić, dlatego zdecydowałam się na ten post. Mam nadzieję, że odezwą się do mnie ciekawe dziewczyny, z którymi będę mogła pogadać, wyjść na spacer, na piwo, na miasto, albo posiedzieć w domu:)

Uwaga! Proszę, żeby nie pisały do mnie osoby, które nie są kontaktowe, które odpisują na wiadomość jednym słowem i z którymi rozmowa wygląda jak monolog.
dakota
 

Re: Hej wszystkim! :)

Postprzez G**** » 1 wrz 2014, o 20:54

Witaj na forum :)

Zapraszamy do dyskusji z nami, szukaj sobie tematów, które Ci odpowiadają :)
Myślę, że jesteś fajną osóbką i będzie miło :)
G****
 

Re: Hej wszystkim! :)

Postprzez Astra » 1 wrz 2014, o 23:04

Milo, ze do nas dolaczylas. :kwiatek
Z pewnoscia tematow ktore cie zapewne zainteresuja jest sporo, byleby starczylo Ci czasu na
pogawedke z nami.
Ciekawia Nas Twoje poglady i perspektywa ich postrzegania.
Mam nadzieje, ze pokazesz forumowego ,,pazurka,, ktorego uwielbiam . :ok:
Avatar użytkownika
Astra
Super Gaduła
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 22 mar 2014, o 01:28

Re: Hej wszystkim! :)

Postprzez Hadassa » 2 wrz 2014, o 09:11

Witaj na forum, jak popatrzysz i powypowiadasz sie w tematach, a nie tylko zakończysz na jednym poście, to na pewno spotkasz kogoś do rozmowy

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika