Jak poradzić sobie z wtrącaniem matki?

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

Jak poradzić sobie z wtrącaniem matki?

Postprzez magiczna-dama » 22 sty 2015, o 23:26

Mam 20 lat, studiuję zaocznie i pracuję, mieszkam 80 km od domu u cioci bo wcześniej dojezdzalam codziennie do stolicy, wracalam po 22 a o 3.30 pobudka i tak codziennie, wypłaty mam niewielkie a pracuje 11h dziennie. Z pensji ok. 1300/1400 zł odkladam na szkole a reszta na utrzymanie idzie ale czasem nawet mi zostaje cos. Teraz poznalam chłopaka wspanialego o którym pisalam w oddzielnym wątku, ale nie chce spotykać się z nim raz na dwa tygfodnie,. On nie za bardzo może zmienić prace bo w stolicy wymagają 3 lata doświadczenia a on ma dopiero pol roku. Doszlismy wiec do wniosku ze spróbuje mi ogarnąć prace w swojej firmie albo gdzieś indziej i zamieszkamy razem. U nas kawalerki sa po 700zl. Oczywiscie mojej mamie się to nie podoba, bo tam mogę dojeżdżać z domu, bo mam samochód a na mieszkanie to za wczesnie, tyle ze ja nie chce tam wracać. Mam po tacie 900 zł renty i mama 900. Tyle, ze ja dostaje na mieszkanie 300 zł i nic więcej a gdzie reszta moich pieniędzy? A gdybym jeździła z domu to musiałabym kupić paliwo za ok.400 zł miesięcznie i dołożyć się w domu do życia. Jeszcze mówi ze muszę sie uczyć bo będę na szczocie jeździć i ze ambitna nie jestem. Tyle ze ja po 11h pracy mam ochotę tylko spać. Jeden związek mi rozwalila juz bo kazała wypi.erdalac do mojego ex. A treraz mówi ze jak zamieszkam z moim obecnym to wrócę z podkulonym ogonem jak moja siostra która jak się wyprowadziła to była bita przez swojego ex. Co mam robić?
magiczna-dama
Miła Kobietka
 
Posty: 53
Dołączył(a): 13 lis 2014, o 23:59

Re: Jak poradzić sobie z wtrącaniem matki?

Postprzez Czarna » 23 sty 2015, o 12:08

To co Ci serce i rozum dyktuje. Gdy Twoja mama zobaczy, że dobrze układa Ci się z facetem, zaś ogon masz w górze, a nie przylegający do tyłka, to sama zda sobie sprawę, że gadała głupoty.