Jedzonko na dowóz Warszawa

Masz problemy ze zdrowiem? Jak dbasz o swoje zdrowie? Wszystko na temat chorób, leczenia, profilaktyki oraz opinie na temat służby zdrowia piszemy tutaj.

Jedzonko na dowóz Warszawa

Postprzez leszek87 » 3 sie 2020, o 10:23

Witam, przeprowadziłem sie nie dawno do Warszawy, zacząłem pracę która jest wymagająca i z tego powodu nie mam czasu na gotowanie. więc myslę że dam rade przeznaczyc te 600zł miesięcznie na jedzenie na dowóz. Jednak z racj ze jestem nowy w Warszawie a znajomych brak to nie ma mi kto polecić dobrego cateringu. Sprawdziłem kilka opcji ale tylko jeden mi zasmakował, dlatego czy ktos poleciłby mi jakiś dobry catering dietetyczny Warszawa?
tu link tego co mi podszedł: https://chefbox.pl/cennik/
Dzieki za odpowiedzi :-D
leszek87
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 sie 2020, o 10:22

Re: Jedzonko na dowóz Warszawa

Postprzez AnitaSmiley » 4 sie 2020, o 15:49

Próbowałam wielu cateringów dietetycznych, ale najbardziej przypadła mi do gustu dieta pudełkowa od Happy Diet. Codziennie pyszne i świeże jedzonko, które pomogło mi zrzucić parę zbędnych kilogramów :)
AnitaSmiley
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 sie 2020, o 15:40

Re: Jedzonko na dowóz Warszawa

Postprzez JuliaBed » 13 sie 2020, o 23:05

Ja zamawiam z Wygodnejdiety. Posiłki mają smaczne i syte. Wszystko dobrze doprawione i różnorodne więc dieta się nie nudzi a ja w końcu dzięki nim jem regularnie i zdrowo.
JuliaBed
Miła Kobietka
 
Posty: 36
Dołączył(a): 13 wrz 2019, o 15:02

Re: Jedzonko na dowóz Warszawa

Postprzez itmors » 15 sie 2020, o 17:59

Też polecam z Wygodnejdiety. Jedna z lepszych i bardziej zdrowych rzeczy

Doradztwo i pomoc na każdym etapie produkcji odzieży roboczej - krój i wystrój w najlepszym możliwym rodzaju. Kompleksowa obsługa klienta i gotowy produkt wysyłany do twojego zakładu zawsze spełnią swoją funkcję! Sprawdź
https://brandix.pl/
itmors
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 sie 2020, o 17:50