Kochani, szukam dobrego salonu masażu w Warszawie

Rozmowy o urodzie, pielęgnacji twarzy,ciała, włosów, o zabiegach upiększających.
Jeżeli nie wiesz jaki kosmetyk wybrać lub zastanawiasz się jak się umalować na kolację z mężczyzną swoich marzeń - to pisz w tym dziale. Na pewno Ci pomożemy.

Kochani, szukam dobrego salonu masażu w Warszawie

Postprzez Helenka33 » 19 paź 2012, o 19:21

Ostatnio mam troszeczkę więcej stresów w pracy niż zwykle, a że jestem panią nauczycielką, to pracę mam stresującą samą w sobie.

Do niedawna mieszkałam w Łodzi, gdzie panie- masażystki zdążyły mnie dobrze ,,rozpieścić" .

W związku ze zmianą pracy, zmieniłam też miejsce zamieszkania na naszą stolicę ).

Na forum trafiłam z polecenia mojej koleżanki i muszę przyznać, że jest to właśnie miejsce jakiego kobieta potrzebuje

Kochane koleżanki proponuję rozpocząć dyskusję na temat poszukiwania sprawdzonych miejsc gdzie można oddać się błogiemu relaksowi pod okiem specjalistów oraz specjalistek od masażu.

Nie ukrywam, że bardzo lubię masaże i inne zabiegi na ciało i będąc w Warszawie zaczyna mi ich brakować ;(.

Sami wiecie jak dużo jest takich miejsc dlatego też nie łatwo jest znaleźć "to" odpowiednie dla siebie .

Proponuję dzielić się w tym miejscu opiniami na temat warszawskich salonów;)

Osobiście planuję zacząć od sprawdzania salonów na warszawskim Bemowie, gdzie od niedawna mieszkam.

Postaram się na bieżąco zdawać Wam raporty z moich postępów z poszukiwania mojego kawałeczka "nieba na ziemi".

Piszcie do mnie również na e-maila chętnie zapoznam się z waszymi opiniami zarówno na swojej skrzynce pocztowej jak i na forum, które jest własnie dla Nas- korzystajmy !!!

Pozdrawiam serdecznie kochani.

Hałasy są różne ale cisza jest jedna...

[email protected]
Avatar użytkownika
Helenka33
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 paź 2012, o 19:07

Re: Kochani, szukam dobrego salonu masażu w Warszawie

Postprzez apollo » 2 sty 2013, o 12:35