Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez a_gatka » 10 paź 2013, o 17:49

Dziewczyny, gdzie najlepiej rozmawiać na temat kredytu konsolidacyjnego? Lepiej bank czy może jakiś doradca? Poradźcie proszę, bo nie znam się na tym.
a_gatka
 

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez aii » 10 paź 2013, o 21:50

Wszystko zależy od sumy. Ale przede wszystkim, na początku dowiadywałabym się w jednostce macierzystej.
Avatar użytkownika
aii
Gadatliwa Kobietka
 
Posty: 511
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 03:13

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez a_gatka » 11 paź 2013, o 09:52

No właśnie jednostka macierzysta nie ma zbyt korzystnej oferty a słyszałam, że tacy doradcy mają zwykle oferty wielu banków i potrafią to jakoś rozsądnie dobrać.
a_gatka
 

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez Hadassa » 11 paź 2013, o 09:54

a oni jakiejś prowizji sobie od tego nie biorą ??
jak masz czas to zawsze możesz sama pochodzići się popytać...
może na stronach mają jakieś informacje ;)

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez a_gatka » 13 paź 2013, o 23:30

Wiesz, tak na logikę to prowizję im powinien płacić bank a nie klient, nie? Tak mi się wydaje. Aż z ciekawości poszukam...
a_gatka
 

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez sheeps » 14 paź 2013, o 22:29

Na kredytach konsolidacyjnych zarabiają tylko banki. Tobie wydłużają okres spłaty, zmniejszając raty i jednocześnie będziesz musiała spłacic więcej.
sheeps
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 22:26

Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie?

Postprzez jadwinia » 18 lut 2014, o 17:22