kto zerwał kontakt- ja czy on? proszę o radę

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

kto zerwał kontakt- ja czy on? proszę o radę

Postprzez runlola » 28 gru 2014, o 18:44

Cześć,
zdecydowałam się napisać ten temat, ponieważ sama nie rozumiem co się dzieje. Nie mam wielkiego doświadczenia z facetami, jeszcze rok temu źle ulokowałam swoje uczucia. Ale wydawało mi się, że ten, następny przypadek rozgryzę lepiej- jednak chyba znowu nie udało mi się. Rozpiszę tu historię, bo może ktoś będzie widział w jakiejś jej części odpowiedź na moje pytanie.

Poznałam kilka lat temu w internecie starszego kolegę- pisaliśmy ze sobą rzadko, ale pisaliśmy. Mieliśmy dużo wspólnych zainteresowań i tematów do rozmów. Więc jakoś czasem rozmawialiśmy. Jestem od niego młodsza o ok 5 lat, on ma 29 lat.Mieszka w innym mieście niż ja, ale dość blisko.
Pół roku temu zaczęliśmy rozmawiać częściej, on zaprosił mnie do siebie, bo kończył ważny projekt, robił imprezę, dużo ludzi miało przyjść. Ja na początku się wahałam, bo go nie znałam i pierwszy raz w życiu miałam się spotkać z kimś z internetu :S
Pierwszy raz odmówiłam, strzelił focha na kilka dni ( nie wiem czemu, nie znał mnie w realu), jednak tydzień później znowu robił imprezę i pojechałam do niego.
Byłam u niego na całej imprezie, następnego dnia oprowadził mnie po mieście, spędziliśmy fajne popołudnie, odprowadził mnie z własnej inicjatywy na bus do mojego miasta i wróciłam do siebie. Napisałam mu sms z podziękowaniami. Odpisał tak samo.

Miesiąc później okazało się, że z koleżanką mamy mieć zdalną pracę w jego mieście (przez całe lato do końca listopada). Powiedziałam mu o tym, on się ucieszył. Pisał mi, że fajnie, że będziemy się widzieć i że mam go informować kiedy mam czas.