Monotonia

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Monotonia

Postprzez enzo » 29 mar 2013, o 22:36

Witam.

Jestem z moja dziewczyną od ponad roku. Nasz związek jest na odległość, przez to ze teraz ona pracuje bardzo rzadko się widzimy. Dzisiaj mi powiedziała, że w naszym związku nic się nie dzieje, że przez cały ten okres jedyne co się zmieniło to to, że ma chłopaka. Jestem laikiem w tych sprawach ( jakoś super romantyczny nie jestem ) tak więc proszę was o pomoc bo samemu napewno nic nie wymyśle. Jak mogę ją jakoś zaskoczyć pozytywnie będąc daleko od niej ?
enzo
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 mar 2013, o 22:28

Re: Monotonia

Postprzez Kaya » 30 mar 2013, o 02:16

Będąc daleko od niej, pozytywnie możesz ją zaskoczyć na pewno tym, że do niej pojedziesz, spędzicie ze sobą chociażby kilka godzin. Jeśli nie jest to możliwe, kolejnym pomysłem może być wysłanie bukietu kwiatków - bez okazji, na dobry dzień, z miłym liścikiem w środku. Możesz też wysłać jej maila, którego odczyta rano z jakąś ładną muzyką - żeby z Tobą się jej kojarzyła i żeby miała dobry nastrój.

Miłość na odległość nie jest łatwa i trzeba jeszcze bardziej ją pielęgnować niż taką "normalną". Ale wszystko jest możliwe, tylko pamiętaj, że to nie zależy tylko od Ciebie, ale i od niej - związek to dwie osoby.
Kaya
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 02:12

Re: Monotonia

Postprzez Hadassa » 30 mar 2013, o 09:26

Kaya, chyba powiedziała to co najważniejsze... ;) i może pogadaj z nią co by chciała więcej, skoro i tak dzieli Was odległość...

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Monotonia

Postprzez 456 » 30 mar 2013, o 18:49

Rozmowa dużo daje.