Nietypowa pasja

Lubisz jeździć konno, szydełkować, a może grasz w piłkę ręczną? Te i inne tematy o naszych zainteresowaniach piszemy właśnie tutaj.

Nietypowa pasja

Postprzez mechaniczka92 » 2 kwi 2013, o 19:54

Jak już pisałam w przedstawieniu, jestem mechanikiem samochodowym z zawodu (właściwie mechatronikiem tj. automatyk, informatyk, elektronik, elektryk, mechanik), aczkolwiek moją życiową pasją jest mechanika pojazdowa i samochody. Mam na koncie 4 samochody (po roku mi się nudzą i sprzedaję je). Ostatnie auto złożyłam od gołego bloku silnika. Wiem, moje drogie panie, że niewiele (albo żadna) z Was podziela moje zainteresowania, aczkolwiek to takie satysfakcjonujące, gdy wie się więcej niż niektórzy faceci w temacie, który jest właściwie ich konikiem :D :auto

Oh, I could write a milion stories,
Tales of love, and hate, and pain,
And my fears would truly frighten,
Any ordinary man...
Avatar użytkownika
mechaniczka92
Miła Kobietka
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 16:07
Lokalizacja: Łódź/Inowłódz/Antwerpia

Re: Nietypowa pasja

Postprzez elzbieta45 » 2 kwi 2013, o 20:07

podziwiam . bo naprawde nietypowe zainteresowania . Pokaz facetom , ze kobiety i w tej dziedzinie tez sa dobre :auto
elzbieta45
Kobietka Expert
 
Posty: 6529
Dołączył(a): 21 paź 2012, o 06:18

Re: Nietypowa pasja

Postprzez mechaniczka92 » 2 kwi 2013, o 21:05

oj mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że wielu facetów nie dorasta mi do pięt, ale swoją cenę za to też płacę, bo oni się mnie chyba boją... poza tym trudno się przebić w tym temacie... kobiecie...

Oh, I could write a milion stories,
Tales of love, and hate, and pain,
And my fears would truly frighten,
Any ordinary man...
Avatar użytkownika
mechaniczka92
Miła Kobietka
 
Posty: 84
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 16:07
Lokalizacja: Łódź/Inowłódz/Antwerpia

Re: Nietypowa pasja

Postprzez AnaStazJa » 2 kwi 2013, o 22:28