Praca na kamerkach a związek

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Praca na kamerkach a związek

Postprzez olala » 9 mar 2016, o 14:55

Hej! Od ponad pół roku pracuję jako videomodelka. Są to seks-kamerki na zagranicznych stronach, do których nie mają wglądu Polacy. Wykonuję na nich pokazy erotyczne (striptiz itp.), za które solidnie zarabiam - przy okazji bardzo to lubię. Ale nie o tym. Poznałam ostatnio chłopaka, który strasznie zawrócił mi w głowie. On nie wie co robię ale podczas naszej ostatniej randki pojawiło się pytanie o pracę. Szybko zmieniłam temat ale wiem, że kiedyś będę musiała mu na nie odpowiedzieć. Mogłabym go okłamać, przecież pokazywanie się na kamerce to nie zdrada ale boję się jak wyjaśnić mu to, skąd mam tyle pieniędzy. Jak myślicie - powiedzieć mu prawdę? Czy on to zaakceptuje? Czy lepiej nie mówić mu o tym co robię bo to zniszczy naszą relacje? :(
olala
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 mar 2016, o 14:28

Re: Praca na kamerkach a związek

Postprzez kokoszanel » 10 mar 2016, o 09:13

1. Musisz mu powiedzieć. Budowanie związku na kłamstwie to nie związek!
2. Jestem pewna że tego nie zrozumie...

"Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł,
ale najważniejsze żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć"

~ Coco Chanel
Avatar użytkownika
kokoszanel
Super Gaduła
 
Posty: 1182
Dołączył(a): 14 sty 2016, o 08:12

Re: Praca na kamerkach a związek

Postprzez Pletwa Reborn » 13 mar 2016, o 00:24

Takie uroki łatwej i dobrze płatnej pracy.
Pletwa Reborn
 

Re: Praca na kamerkach a związek

Postprzez Demeter » 13 mar 2016, o 19:02

Większy problem miałabyś gdyby się dowiedział przypadkiem niż od Ciebie. Nie da się budować związku na kłamstwie, bo jak mu wyjaśnisz skąd masz pieniądze i to jak sama mówisz całkiem niezłe...
Avatar użytkownika
Demeter
Fajna Kobietka
 
Posty: 199