Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Life_is » 24 cze 2014, o 22:13

Co na ten temat myślicie?
Life_is
Miła Kobietka
 
Posty: 53
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 21:41

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez kokolina » 25 cze 2014, o 12:29

Dla mnie najważniejsze, żeby był inteligentny, zaradny, miał dobrą pracę. Bo nawet dyplom Oxfordu mu nie pomoże w zdobyciu pracy, jeśli nie będzie jej szukał tylko będzie się wywyższał i myślał, że wszystko mu się należy i przyjdzie samo.

Czy wiecie gdzie znajdę katowice mieszkania w niewielkiej cenie?
kokolina
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 12:13

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez kaira1987 » 16 lip 2014, o 16:39

inteligetny tak, żebym mogła z nim rozmawiać na każdy temat, czy koniecznie studia - raczej nie, ale jednak dają one dużo obycia z wiedzą

marzą mi się ekskluzywne meble
kaira1987
Miła Kobietka
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 13:54

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez redorange666 » 16 lip 2014, o 17:35

To ja się nie wypowiem w końcu jestem kretynem tylko po szkole podstawowej...

Hmm a jednak sie wypowiedziałem ....

Ech jednak półgłówek ze mnie... idę sobie pokopać rowy...
Avatar użytkownika
redorange666
Samiec
 
Posty: 1975
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Hadassa » 17 lip 2014, o 06:24

Oj tam Red, ukonczona szkola nie swiadczy o inteligencji :)

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 21912
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez G**** » 17 lip 2014, o 09:27

Jak zaczynam rozmowę z jakimkolwiek facetem to nie pytam go czy ma ukończone studia albo czy ma jakieś wyższe wykształcenie. Jeśli mi się z kimś dobrze rozmawia to co mi do tego czy ma te studia czy nie ma.

Nie zwracam uwagi na to czy facet jest wykształcony, aby się dobrze rozmawiało.

Redo :*
G****
 

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez redorange666 » 17 lip 2014, o 11:29

Mrrrau ale mnie tu moja damy rozpieszczają... Sweeet
Avatar użytkownika
redorange666
Samiec
 
Posty: 1975
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez G**** » 17 lip 2014, o 12:43

Ktoś musi Cię rozpieszczać :kiss2
G****
 

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez redorange666 » 17 lip 2014, o 12:49

Powiedzial bym mrrrau ale to będzie nie na temat. :)

A wracając do tematu... kobiety tak naprawdę szukaja faceta z pozycją nie po to aby dało się z nim rozmawiać i fajnie spędzac czas ale dla prestiżu... i podniesienia swojego statusu... Smutne i bardzo prawdziwe.
Avatar użytkownika
redorange666
Samiec
 
Posty: 1975
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Hadassa » 17 lip 2014, o 13:13

No ok, przynajmniej dla części kobiet..
ale to nie znaczy ż facet musi być wykształcony

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 21912
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez gagatka » 17 lip 2014, o 18:57

Moim zdaniem wykształcenie nie zawsze idzie w parze z inteligencją, odpowiedzialnością i... dobrą pracą. Dla mnie najważniejsze jest, żeby mężczyzna miał "głowę na karku", dbał o kobietę/rodzinę i szanował innych.
gagatka
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 11:58

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Astra » 2 paź 2014, o 15:44

A ja powiem tylko, ze miara oceny wartosci czlowieka nie jest poziom jego wyksztalcenia.
Mozna miec Bog wie jakie ,,bogate,, wyksztalcenie a byc oslem , tempakiem , chamem i gadem .
Tak sie jakos sklada , ze sporo tych ludzikow spotykamy bardzo czesto.
To nie poziom wyksztalcenia robi z nas ciekawe osobowosci pod wieloma wzgledami.
Dlatego nie mierzmy nikogo tytulami lecz patrzmy na czlowieka jaki po prostu jest i jakie wartosci go charakteryzuja i wyrozniaja w zyciu.
A to jest moim zdaniem najtrudniejsze zadanie dla wiekszosci bufonowatych i zadufanych w sobie ludzi , nie tylko facetow.
Wyksztalcenie to dodatek do czlowieka a nie najwazniejszy i miarodajny czynnik jego oceny. :pisze:
Avatar użytkownika
Astra
Super Gaduła
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 22 mar 2014, o 01:28

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Remigia » 2 paź 2014, o 22:13

Zależy, jaki zawód chce wykonywać. Czasami nie potrzeba wyższego wykształcenia. A czasami jest ono niezbędne. Ja nie wymagam :)
Avatar użytkownika
Remigia
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 paź 2013, o 11:24

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Melania Si » 5 paź 2014, o 16:34

Dla mnie wykształcenie u mężczyzny nie ma znaczenia. Wykształcenie nie zawsze idzie w parze z rozumem, błyskotliwością, inteligencją. Cóż z tego, że facet może mieć wiedzę kierunkową, przedmiotową, jak nie ma pojęcia o życiu - choć jedno drugiego nie wyklucza.
Dla mnie wartościowym facetem jest ten, który umie naprawić samochód, zrobić remont mieszkania, nie boi się żadnej podwórkowej pracy, nie boi się usmarować sobie dłoni smarem... Nie każdemu studia są potrzebne. Jeśli jest zaradny i inteligentny - znajdzie taką pracę, która pozwoli mu zarobić "normalne" pieniądze, nie tyrając jak wół. To samo tyczy się matury. Powszechnie uważa się, że jak ktoś nie ma matury, to jest głąbem i tumanem... Nie zawsze tak jest. Niektórym matura nie jest do szczęścia potrzebna, bo i tak świetnie sobie radzą w życiu, potrafią znaleźć godną pracę.
Ja w ogóle uważam, że studia nie powinny być dla każdego, a niestety tak jest... największe tępaki z czasów podstawówki, gimnazjum, liceum dostają się na dany kierunek.

Dum spiro, spero...
Avatar użytkownika
Melania Si
Miła Kobietka
 
Posty: 95
Dołączył(a): 16 wrz 2014, o 12:21

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Majka » 6 paź 2014, o 14:19

Jak dla mnie inteligencja i zaradność są najważniejsze
Majka
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 paź 2014, o 14:03

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez darianomnom » 7 paź 2014, o 12:59

a próbowałaś rozmawiać z niewykształconym?

Żarówki LEDowe Abilite
darianomnom
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:55

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez nati18 » 14 paź 2014, o 18:04

Wedlug mnie.. srednie powinien miec chociaz najwazniejsze jest czy sobie radzi na tyle zeby miec stala prace, bo napewno nie zwiazalabym sie z mezczyzna po studiach (tzw.lelum polelum ktory do zwyklej pracy nie pojdzie jako przecietny czlowiek aby zarobic gdy nie ma mozliwosci innej bo przeciez on jest po studiach to nie bedzie grzebal naprawial samochody, zero meskosci,) ale to moja opinia) Najwazniejsze zeby umial sie zachowac dogadac i radzil tak zeby w przyszlosci bylo wlozyc co do garka :)

Kochać to nie trzymać za rękę, lecz puścić ją by druga osoba nauczyła się chodzić w miłości.
Avatar użytkownika
nati18
Fajna Kobietka
 
Posty: 157
Dołączył(a): 23 maja 2013, o 19:29

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez redorange666 » 14 paź 2014, o 18:14

Się wtrącę... aby grzebać przy samochodach trzeba mieć wiedzę i umiejętności. A Pan z mgr ma taką wiedzę na temat samochodu i takie umiejętności że...
Avatar użytkownika
redorange666
Samiec
 
Posty: 1975
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 15:58
Lokalizacja: Śląsk

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez nati18 » 14 paź 2014, o 18:22

Pan po mgr nie bedzie wymienial czesci ''bo sie pobrudzi'' tylko raczej usiadzie sobie i bedzie dokumenty wypelnial... A tak wg to napisalam powyzej ze to moja opinia ;)

Kochać to nie trzymać za rękę, lecz puścić ją by druga osoba nauczyła się chodzić w miłości.
Avatar użytkownika
nati18
Fajna Kobietka
 
Posty: 157
Dołączył(a): 23 maja 2013, o 19:29

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Astra » 7 lis 2014, o 02:31

darianomnom napisał(a):a próbowałaś rozmawiać z niewykształconym?

Na tak postawione pytanie odpowiem , ze nie probowalam , bo ja caly czas rozmawiam.
Dodam tylko, ze to nie wyksztalcenie decyduje o czlowieku, bez wzgledu na jego plec.
Znam sporo ludzi ktorzy maja taki zasob wiedzy , a nie sa absolwentami zadnej z uczelni, ze mozna im go
pozazdroscic .
Wrodzona inteligencja daje im wlasnie ogromna przewage i to jest to co bardzo sobie cenie w facetach.
Ale coby nie mowic to sa unikatowe osobowosci. :ok:
Avatar użytkownika
Astra
Super Gaduła
 
Posty: 1827
Dołączył(a): 22 mar 2014, o 01:28

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez hanna_w » 8 gru 2014, o 11:57

Wykształcony... ale co to znaczy w obecnych czasach? Teraz każdy może być magistrem. Wykształcenie a inteligencja niestety nie zawsze idzie w parze. A facet powinien być właśnie inteligentny i zaradny. Na studiach tego nie uczą :P
hanna_w
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 gru 2014, o 11:40

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez tamira » 8 gru 2014, o 12:21

Astra napisał(a):A ja powiem tylko, ze miara oceny wartosci czlowieka nie jest poziom jego wyksztalcenia.
Mozna miec Bog wie jakie ,,bogate,, wyksztalcenie a byc oslem , tempakiem , chamem i gadem .

Otóż to! można być prostakiem pomimo studiów i tytułów. Słoma nawet z najdroższych butów wyjdzie bez względu na wykształcenie. U siebie w pracy mam takiego buca, tytułów jak naplute, a on muł bagienny najpośledniejszego gatunku!
Znam wiele osób, które mają tylko maturę albo "zawodówkę", a niejednego "uczonego" potrafią swoją wiedzą i obyciem zapędzić w kozi zadek:-)

Obrazek
Wiosna, wiosna! Wiosna, ach to ty!
tamira
Super Gaduła
 
Posty: 1242
Dołączył(a): 27 lis 2014, o 20:53

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez Nanya » 8 gru 2014, o 14:16

Mój tata ma skończoną zawodówkę, moja mama ma mgr i miliardy szkoleń za sobą, a dogadują się bardzo dobrze od 35 lat ;-) Wtedy bardziej opłacało się mieć zawód w ręku (jeśli chodzi o mężczyzn), niż inwestować w edukację. A dzisiaj? Ja jestem po studiach wyższych, a mój partner po technikum. Ja pracuję umysłowo, on fizycznie. Jedynie, co mnie mierzi, to jego błędy ortograficzne, bo jestem okropnym gramatycznym nazistą :roll:
Całkiem możliwe, że wyglądałoby to inaczej, gdybym... zarabiała więcej od niego ;-) Faceci mają jakąś genetycznie zakodowaną obsesję, że to oni muszą utrzymywać dom, a przynajmniej ich wkład musi być większy. Pamiętam okres, gdy tata zarabiał mniej niż mama - chodził struty i czepiał się wszystkiego.

- Zdaje mi się, że pan trochę kalospintechromokrenizujesz.
- Jak to?
- No, trochę pan łżesz - objaśnił.
Avatar użytkownika
Nanya
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 09:21

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez marta002 » 17 gru 2014, o 11:37

Facet jak facet... nie powinniśmy zwracać uwagi na to czy jest wykształcony czy nie. nie to jest najważniejsze. ważne jest to, że dobrze nam z nim się rozmawia :) powinien się nam podobać z charakteru, a nie to czy jest wyedukowany. To nie wykształcenie zdobi człowieka, lecz charakter i umysł!
marta002
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 gru 2014, o 15:22

Re: Waszym zdaniem facet musi być wykształcony

Postprzez oleandra » 22 gru 2014, o 18:30

marta002 napisał(a):To nie wykształcenie zdobi człowieka, lecz charakter i umysł!

Nic dodać, nic ująć :)

http://signum.healthcare/ - prywatna opieka medyczna
Avatar użytkownika
oleandra
Miła Kobietka
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 gru 2014, o 14:45
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

Zidentyfikowani użytkownicy: a_gatka, Bing [Bot]