Witam ;)

Jesteś nowa na forum? Przywitaj się w tym dziale, napisz coś o sobie.

Witam ;)

Postprzez Gosia » 14 sie 2014, o 21:04

Cześć mam na imię Gosia, wszyscy znajomi mówią do mnie mała albo Andzuś. Mam 17 lat i jestem z Łodzi. Może coś o sobie...więc tak jestem w miarę niska bo mam tylko 160cm wzrostu, jestem blondynką, mam zielone oczy, zawsze uśmiechnięta. Staram się pomagać ludziom w potrzebie. Nie ważne kto to jest, nawet najgorszemu wrogowi pomogę jeśli tylko będzie chciał a ja będę umiała. Moje motto życiowe: Lepiej żałować że się coś zrobiło, niż potem żałować że się tego nie zrobiło. Co do cech charakteru jestem uparta, szczera czasami aż za bardzo szczera. Dążę do celów jakie sobie postawię. Co do moich wad to mam ich wiele jak każdy,ale największa z nich jest taka że czasami najpierw coś mówię, a dopiero potem myślę. Na ogół chodzę do szkoły, uczę się, ale w wolnej chwili poświęcam się swojej pasji fotografowaniu i muzyce (śpiewam). Myślę, że to jak na razie wystarczy i mam nadzieję że tutaj znajdę odpowiedzi na wszystkie moje pytania i zawsze będę mogła z kimś porozmawiać o problemach ;)
Avatar użytkownika
Gosia
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 sie 2014, o 20:35

Re: Witam ;)

Postprzez malinka 61 » 15 sie 2014, o 22:03

Witam ciebie Gosieńko , wcale nie jesteś taka mała ,( ja mam mniej) lubię ludzi pogodnych , uśmiechniętych , Forum jest wielotematyczne więc na pewno coś dla siebie znajdziesz , zapraszam do pisania , dyskusji :D :kwiatek :kwiatek

Przy po­dej­mo­waniu de­cyz­ji, nie zważaj na in­nych, kieruj się głosem ser­ca i włas­nym instynktem...

Obrazek
Avatar użytkownika
malinka 61
Kobietka Expert
 
Posty: 4233
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 19:25

Re: Witam ;)

Postprzez Astra » 16 sie 2014, o 14:37

Milo , ze do nas trafilas. :)
Napewno na naszym forum jest sporo roznych i ciekawych tematow ktore
sa zgodne z Twoimi super fajnymi zainteresowaniami.