Witam Wszystkich!

Sprzedajesz kosmetyki? Robisz paznokcie? Chcesz zareklamować coś co może Nas zainteresować? Takie tematy akceptowane są TYLKO w tym dziale.

Witam Wszystkich!

Postprzez PsychoLogikaa » 15 cze 2017, o 08:58

Przybywam na Wasze forum,żeby pomagać w różnego rodzaju problemach natury psychologicznej. Brzmi poważnie,fakt. To może inaczej - pomagać w codziennych,życiowych trudnościach,mniejszych i większych. Widziałem kilka takich tematów w różnych działach,więc może się przydam.
Takim pomaganiem online zajmuję się od kilku lat,uważam,że w ten sposób również można również wiele zmienić,jeśli się chce.
Zachęcam do kontaktu w wiadomości prywatnej w tego typu sprawach. To zawsze wygodniej coś konkretnie poradzić niż na podstawie pytania na forum. Druga sprawa,że nie zawsze o wszystkim chce się opowiadać publicznie.
Wybaczcie tą reklamę własnej osoby,ale może kogoś to zainteresuje,może ktoś zechce skorzystać z mej propozycji.
Pozdrawiam! ;)

Chcesz dokończyć temat? Zapytać o coś? Pogadać? Napisz śmiało wiadomość prywatną lub e-mail

https://psychologikaa.blogspot.com/ - psychologia w życiu codziennym dla każdego.
PsychoLogikaa
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 cze 2017, o 08:44

Re: Witam Wszystkich!

Postprzez Hadassa » 19 cze 2017, o 22:54

A może powiesz coś o sobie prócz reklamy?? ;)

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Witam Wszystkich!

Postprzez PsychoLogikaa » 22 cze 2017, o 12:47

Reklama była w konkretnym celu,przynajmniej ta dotycząca mojej obecności tutaj ;) Myślę,że dobrym celu i coś tam o mnie mówi.

Chcesz dokończyć temat? Zapytać o coś? Pogadać? Napisz śmiało wiadomość prywatną lub e-mail

https://psychologikaa.blogspot.com/ - psychologia w życiu codziennym dla każdego.
PsychoLogikaa
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 cze 2017, o 08:44

Re: Witam Wszystkich!

Postprzez babol » 22 cze 2017, o 19:59