Fotoodmładzanie

Rozmowy o urodzie, pielęgnacji twarzy,ciała, włosów, o zabiegach upiększających.
Jeżeli nie wiesz jaki kosmetyk wybrać lub zastanawiasz się jak się umalować na kolację z mężczyzną swoich marzeń - to pisz w tym dziale. Na pewno Ci pomożemy.

Fotoodmładzanie

Postprzez gabisweet » 17 kwi 2013, o 14:15

Hej! Chciałabym rozpocząć wątek dot. fotoodmładzania. Czy macie jakieś doświadczenie? Korzystałyście z zabiegów odmładzających Waszą skórę i cerę? Jesteście zadowolone z efektów? Polecacie jakieś gabinety? Podzielcie się zarówno swoją wiedzą, jak i doświadczeniem oraz opiniami. ;-))
gabisweet
Miła Kobietka
 
Posty: 29
Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 11:42

Re: Fotoodmładzanie

Postprzez baba » 24 cze 2013, o 10:40

Ja osobiście nie mam doświadczenia, ale moja mama była na takim zabiegu w Yasumi epil. Efekty takiego zabiegu to przede wszystkim ładniejsza cera, mniejsze zmarszczki, no i wszelakie przebarwienia znikają. Ogólnie była zadowolona, także jak najbardziej poleca.
baba
 

Re: Fotoodmładzanie

Postprzez Derma-Clinic » 25 cze 2013, o 14:32

Witaj,

Fotoodmładzanie nie tylko poprawia wygląd skóry, ale również ją leczy. W sposób kompleksowy redukuje objawy starzenia się skóry: poprawia jej elastyczność, redukuje drobne zmarszczki, zmiany naczyniowe takie jak rozszerzone naczynka, „pajączki”, nadmierne rumieńce, trądzik różowaty, zaczerwienienia, oraz wszelkiego rodzaju zmiany pigmentowe: przebarwienia, piegi, plamy posłoneczne i starcze. Jest również pomocny w leczeniu trądziku młodzieńczego.

Więcej o zabiegu możesz przeczytać tutaj:
SPAM

Ostatnio edytowano 25 cze 2013, o 14:40 przez Hadassa, łącznie edytowano 1 raz
Powód: SPAM
Derma-Clinic
 

Re: Fotoodmładzanie

Postprzez oliwwka » 29 cze 2013, o 15:44

Fotoodmładzenie to kolejny zabieg, który naciąga na kasę a efektów nie ma!

oliwwka
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 cze 2013, o 14:10

Re: Fotoodmładzanie

Postprzez gabisweet » 8 lip 2013, o 11:56