motywacja ucznia

Dział dla uczących się dziewczyn, jakie studia wybrać? Szkolenia, warto?

motywacja ucznia

Postprzez paula » 14 cze 2013, o 16:03

Wiele z was, kobitki, jest jeszcze uczennicami, z resztą - każda z nas kiedyś chodziła do szkoły :)
powiedzcie mi, jakie były najlepsze motywacje was do nauki?
jestem przyszłym nauczycielem i jakoś w tym roku średnio sobie poradziłam z motywowaniem dzieci do nauki :( i sama nie wiem czy jestem złym nauczycielem czy po prostu dzieci są zbyt leniwe :(
paula
 

Re: motywacja ucznia

Postprzez Adidasowa » 21 cze 2013, o 21:56

Przypuszczam, że na 80% to dzieci są zbyt leniwe;-) Ciężko teraz o motywację dla dzieci. Uczniowie teraz lubią zajęcia w terenie, jakieś gry i zabawy na lekcji, lekcje z użyciem komputera. Z drugiej strony jak się nie chcą uczyć to ich sprawa :D będa mieć same jedynki i przyszłośc ciężka :D Nie przejmuj się, na pewno nie w Tobie tkwi problem:) A czego w ogóle uczysz i w których klasach?

`Co w niej jest, co w niej jest czego nie mam ja?
Blask i mrok - pogubiona w snach,
Blask i mrok - co więcej miałam dać?
Avatar użytkownika
Adidasowa
Kobietka Expert
 
Posty: 4637
Dołączył(a): 2 kwi 2013, o 18:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: motywacja ucznia

Postprzez LittleSister » 23 lip 2013, o 10:18

Przede wszystkim trzeba wyselekcjonować porcję wiedzy, usunąć to co nudne i zbędne, bo to co jest w programie często takie bywa. Nie można też zawalać dzieciaków teorią, lepiej postarać się przekazać im wiedzę w praktycznej formie, wspomagając się grafikami, ciekawymi ćwiczeniami, dyskusjami itp. Ucz ich tak, jak sama chciałabyś być nauczana.
LittleSister
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 lip 2013, o 09:40

Re: motywacja ucznia

Postprzez Bryniuk » 27 lip 2013, o 21:23