Narzeczony i jego nowa "koleżanka"...

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Narzeczony i jego nowa "koleżanka"...

Postprzez ninia » 2 kwi 2013, o 10:18

Witajcie. Jestem tutaj nowa, szukałam podobnego tematu, ale chyba żaden nie odpowiada na moje wątpliwości i mam cichą nadzieję, że mi pomożecie. Jestem z mężczyzną prawie 14 miesięcy. Od niecałych dwóch jesteśmy zaręczeni. Oboje studiujemy. Mieszkamy niedaleko od siebie. On pracuje, a w weekendy na studia jeździ do Łodzi, ja obecnie cały czas jestem na miejscu, gdyż w tej chwili studiuję tylko dziennie u nas w mieście. Na studiach poznał pewną dziewczynę, na początku nie byłam zbytnio przejęta i zainteresowana tą wiadomością. Później znajomość przybrała tempa. Dziewczyna jest sama, niedawno rozstała się z chłopakiem, ma luźne podejście do seksu, relacji damsko-męskich, itp. Wiem o tym, że mój narzeczony z nią pisze i nie zamierza przestać, może nie byłoby w tym nic dziwnego i zdrożnego, gdyby nie fakt, że śmiało mogę nazwać to flirtem. Wiem od niego, że rozmawiają o seksie, o swoich fantazjach, o tym, czego jej brakuje, z uwagi na to, że jest teraz sama. Wiem też, że nie miałaby żadnych oporów przed pójściem z nim do łóżka. Nigdy nie mieliśmy przed sobą nic do ukrycia, bo nie było ku temu powodów, po uprzednim zapytaniu mogliśmy przejrzeć swoje telefony itp., do wczoraj. Zapytałam, czy mogę się pobawić jego telefonem, wejść w wiadomości; w odpowiedzi usłyszałam, że tak, ale mam nie czytać smsów od niej. Tłumaczył to tym, że jestem przewrażliwiona na jej punkcie i pewnie zrobię szum o nic, a on nie chce, abym zepsuła święta. Dostosowałam się do jego polecenia, choć nie ukrywam, że wielkim trudem było dla mnie zdusić w sobie to, co poczułam. Kiedy rozmawiam z nim na ten temat, to on wychodzi z całej sytuacji urażony faktem, że mu nie ufam, że mamy w tej kwestii