Wasza praca ....

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Wasza praca ....

Postprzez Hadassa » 5 kwi 2013, o 11:04

Czyli która z nas (ewentualnie który z nas ;) ) gdzie pracuje, co daje mu ta praca i czy jest zadowolony...
Może jednak czegoś brakuje??
Dodatkowo można oczywiście też mówić o wyuczonym zawodzie ;) nawet jeżeli nie pracujemy ;)

Osobiście pracuję jako wdrożeniowec oprogramowania dla małych i średnich firm ;)
Po większości praca za biurkiem, obieranie telefonów i odpisywanie na maile lub na forum...
Czasem jednak to wyjazd do klienta..
Ogólnię pracę lubię, choć brakuje mi w nich szkoleń... Jedyne jakie mogą być to takie we własnym zakresie :)

Dodatkowo, dorabiam jako pomoc księgowej, przy prowadzeniu księgowości w przychodni lekarskiej ....

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Wasza praca ....

Postprzez elzbieta45 » 5 kwi 2013, o 18:00

ja jestem gospodynia domowa we wlasnym domu . niestety poszukujaca stałej pracy . a dodatkowo dorabiam sobie z robotek recznych to moja pasja
elzbieta45
Kobietka Expert
 
Posty: 6529
Dołączył(a): 21 paź 2012, o 06:18

Re: Wasza praca ....

Postprzez AnaStazJa » 6 kwi 2013, o 09:34

Ja o pracy to jedynie pomarzyć mogę :roll:
Szukam czegokolwiek i łudzę się, że może coś się trafi, ewentualnie latam po urzędach w poszukiwaniu jakichś kursów (załamka totalna z nimi, ale to już inna sprawa).
W tej chwili mam tyko LO i maturę i brak perspektyw na przyszłość. Uczyłam się od października na opiekunkę środowiskową, ale niestety nie wyszło (nikt nie chciał nas przyjąć na praktykę, wiele osób zrezygnowało i profil został rozwiązany).
Teraz jeśli będzie okazja, a żadna nawet brudna robota się nie znajdzie to spróbuję jeszcze raz tym razem może jako kosmetyczka?
AnaStazJa
 

Re: Wasza praca ....

Postprzez ola.nowik » 10 kwi 2013, o 12:20