Co mam zrobić w takiej trudnej sytuacji?

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Co mam zrobić w takiej trudnej sytuacji?

Postprzez 19tka » 17 wrz 2014, o 17:24

Pracuję w żabce dopiero od 2 miesięcy, ale chyba nie dam już rady dłużej. Mam 19 lat i jestem najmłodsza z personelu. Każdy jest ode mnie dużo starszy.Więc wszystkie najtrudniejsze prace spychają często na mnie. Do pracy na głodnego zdążyłam się już przyzwyczaić. Wczoraj byłam na zmianie od 6:00 do 14:30 tylko z kierowniczką. Od otwarcia pracowałyśmy razem aż nagle pani kierowniczka zerwała się o 7:40 i wyszła jak powiedziała do lekarza. Powiedziała że wróci jak przyjmie ją lekarz, ale najpóźniej ok. 10:30-11:00. Odtąd byłam sama. Wczesna jeszcze godzina spowodowała że szybko zaczęło mi się chcieć siku. Wiedziałam, że nie mogę zamknąć sklepu ani na moment i jest on monitorowany kamerami. Zresztą w każdej chwili mogła wrócić kierowniczka. O 10:30 pęcherz miałam już jak balon, a kierowniczki nie było. Robiłam już dosłownie wszystko żeby wytrzymać. Dzwoniłam też do kierowniczki ale miała wyłączony telefon. Narastający stres w połączeniu z dyskomfortem - wilgotnymi już majtkami- i strasznym parciem spowodowały że nagle (ok. 12:30) wszytko puściłam. Posikałam się przy klientach. Zrobiłam kałuże na podłodze. Musiałam dalej obsługiwać ludzi, a efekty wypadku niestety były długo widoczne (bo byłam w obcisłej spódniczce i czarnych cienkich rajstopach zasikanych do stóp). Kierowniczka wróciła dopiero godzinę później. Zastała mnie zapłakaną. Wczoraj i dzisiaj nie poszłam do pracy. Jestem teraz na zwolnieniu lekarskim, ale tylko do czwartku. Na razie nie mam gdzie dostać innej pracy, wiem, bo szukam cały czas, dlatego nie wiem co teraz zrobić.
19tka
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2014, o 17:21

Re: Co mam zrobić w takiej trudnej sytuacji?

Postprzez ilonka » 17 wrz 2014, o 17:52