Alkomat dla syna

Wszystko na temat naszych małych pociech. Jak wychowywać dziecko? W jaki sposób się z nim bawić? Relacje z dzieckiem, trudne rozmowy właśnie w tym dziale.

Alkomat dla syna

Postprzez Marzenka155 » 17 kwi 2015, o 12:30

Mój syn niedawno skończył 18 lat i za pieniądze, które dostał w prezencie na urodziny kupił sobie samochód. Teraz nim wszędzie jeździ, często nawet na imprezy. Trochę się martwię, że jest nieodpowiedzialny i wraca z tych imprez prowadząc auto po spożyciu alkoholu. Często mi mówi, abym się nie przejmowała ' bo to tylko jedno piwo'. Jednak mam wrażenie, że zazwyczaj na jednym piwie się nie kończy. Stwierdziłam, że warto zainwestować w jakiś alkomat dla niego, aby wiedział czy na pewno może prowadzić swój pojazd. Orientuje się może ktoś jakie modele są najlepsze dla młodej osoby bo jestem kompletnie zielona w tym temacie ?
Marzenka155
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 kwi 2015, o 12:28

Re: Alkomat dla syna

Postprzez Hadassa » 17 kwi 2015, o 12:52

A co da alkomat ?
Skoro wypił nie powinien w ogóle prowadzić

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43

Re: Alkomat dla syna

Postprzez Madzia » 17 kwi 2015, o 13:07

Hadassa masz rację, że w ogóle nie powinien prowadzić. Możliwe, że chłopak zostaje u kogoś na noc i rano prowadzi, a wtedy też może być pod wpływem, więc lepiej to sprawdzić.

Natomiast co do modeli alkomatów to wiele z nich jest robionych pod młode osoby. Myślę, że najważniejszą kwestią w zakupie alkomatu dla takiej osoby jest rzetelność jego pomiarów. Tym przede wszystkim powinnaś się kierować podczas wyboru alkomatu dla syna.
Avatar użytkownika
Madzia
Miła Kobietka
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 10:22

Re: Alkomat dla syna

Postprzez Marzenka155 » 17 kwi 2015, o 13:37

Madzia napisał(a): Możliwe, że chłopak zostaje u kogoś na noc i rano prowadzi, a wtedy też może być pod wpływem, więc lepiej to sprawdzić.