Samoakceptacja a związek - co o tym sądzicie?

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Samoakceptacja a związek - co o tym sądzicie?

Postprzez ciekawska15 » 8 maja 2012, o 10:09

Cześć!
Jestem studentką psychologii stosowanej i interesuję się tematyką postrzegania własnego ciała u singielek i kobiet pozostających w stałych związkach (trwających od pół roku wzwyż). Zamierzam przeprowadzić badanie na ten temat, jednak najpierw chciałabym poznać szerszą opinię na ten temat.

Jak sądzicie? Czy kobiety w wieku powiedzmy 25-35 lat pozostające w stałych związkach inaczej postrzegają swoje ciało (akceptują je/lubią/nie lubią) niż ich koleżanki singielki? A może nie ma to żadnego wpływu? Może macie jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Będę bardzo wdzięczna za podzielenie się swoim zdaniem :)
ciekawska15
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 maja 2012, o 10:07

Re: Samoakceptacja a związek - co o tym sądzicie?

Postprzez gusia12344 » 8 maja 2012, o 14:19

hej.jesli chodzi o mnie,to uwazam ze za bardzo nie ma to wspolnego czy sie jest samym czy w zwiazku.bo jesli sie akceptuje siebie taka jaka jest to tak jest i juz.inaczej to moze wygladac wtedy gdy nastepuje jakas diametralna zmiana w wygladzie bo np.jak sie jest w zwiazku i jeszcze sa dzieci to moze nie byc czasu albo sie niechciec dbac o siebie.np.ja uwazam ze lepiej wygladalam przed poznaniem i na poczatku tego zwiazku mojego obecnego faceta z ktorym jestem juz 4 lata.bardziej o siebie dbalam,ale bylam tez mlodsza.pewnie ze chcialabym wygladac tak jak wczesniej ale to nie znaczy ze sie nie akceptuje.
gusia12344
Miła Kobietka
 
Posty: 52
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 01:27

Re: Samoakceptacja a związek - co o tym sądzicie?

Postprzez Masjaa » 8 maja 2012, o 14:26