Dostaję szału ! Błagam pomocy !

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Dostaję szału ! Błagam pomocy !

Postprzez Rebla » 27 lip 2012, o 20:25

Nie wiedziałam gdzie ma poruszyć owy problem. Otóż od początku mojego związku moja rodzina sceptycznie do niego podchodziła, nikt nie traktował mnie poważnie. Zawsze byłam grzeczną, pomocną córeczką która nigdy nie miała chłopaka i gdy odważyłam się komuś zaufać i ofiarować swe serce, ciało moja mama wpadła w szał. Obecnie jestem już dorosłą kobietą, studiuję i muszę mieszkać z rodzicami. A mój chłopak który jest ze mną od trzech lat, nadal jest traktowany z przymrożeniem oka tak jak był. Najbliżsi uśmiechają się pod nosem tylko, mówiąc przy rodzinnych obiadkach - Co nasza mała kruszynka ma chłopca ?-. Słyszałam zawsze że to takie zauroczenie, po trzech latach związku słyszę że to takie dość długie zauroczenie, że to zaraz minie,że to nie mój chłopak ani mężczyzna z którym chcę spędzić resztę życia ale moja sympatia, że jesteśmy stanowczo za młodzi na miłość na plany życiowe. Mama próbuje wyperswadować mi z ciocią mojego chłopaka z głowy, szukając - O IRONIO !- mi lepszego faceta. Tłumaczą się że powinnam spróbować jeść z wielu pieców aby stwierdzić z którego jadło się najwięcej i najlepiej. Zanim poznałam się z moim mężczyzną byłam zahukaną, dobrą uczennicą która nigdy nie miała chłopaka. Mój partner za to miał już wiele kobiet z którymi sypiał, był a ze mną przeżył szkołę wytrwałości. Nie miałam pojęcia o niczym, bałam się pierwszego pocałunku, trzymania za rękę... żyłam innym życiem. Byłam religijną dziewczyną, która swoją cnotę chciała oddać po ślubie, jednak po dwóch latach związku zgodziłam się na takie zbliżenie, co dla mnie było bardzo trudne. Postanowiłam sobie wtedy że mężczyzna któremu oddam moje ciało, będzie ze mną do końca, ponieważ już nigdy bym nie odważy