Fundusze emerytalne

Piszemy tutaj o pracy, bądź też jej braku. Finanse, kobiecy biznes.

Fundusze emerytalne

Postprzez kobietka77 » 15 lis 2012, o 16:23

Czy zwracacie uwagę na to w jakim OFE są wasze składki, czy jest Wam to obojętne? Przekłada się to jakoś na wysokość emerytury?
Avatar użytkownika
kobietka77
Fajna Kobietka
 
Posty: 104
Dołączył(a): 23 cze 2012, o 15:56

Re: Fundusze emerytalne

Postprzez supełek » 5 gru 2012, o 11:58

Nikomu chyba nie jest obojętna nasza emerytura. W tych czasach to trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i wybrać porządny fundusz ewentualnie przystapic do jakiegoś IKZE
supełek
 

Re: Fundusze emerytalne

Postprzez aga.ta » 12 sty 2013, o 16:12

mnie też wydaje się to istotne. staram się nie ograniczać wyłącznie do "ślepego wyboru" OFE, i choć nie znam się super na sprawach finansowych, to jednak rankingi czy opinie są dla mnie na tyle wiarygodne, że się nimi sugeruję. Dodatkowo staram się, żeby moje pieniądze nie leżały nieoprocentowane, i nie znaczy to, że je wyłącznie wydaję ;) mam konto z możliwościami lokaty: http://www.kasystefczyka.pl/klienci-ind ... 3%B3lewski i jeszcze do tego 2 fundusze dla dzieci, żeby mieć coś odłożone na ich szkoły czy inne wydatki w przyszłości.
Avatar użytkownika
aga.ta
Miła Kobietka
 
Posty: 94
Dołączył(a): 4 paź 2012, o 15:24

Re: Fundusze emerytalne

Postprzez oliwkazz » 14 sty 2013, o 13:08

Jeżeli sami nie zaczniemy odkładać na swoja emeryturę to nie ma co liczyć na to że ZUS lub OFE dadzą nam bogactwo. Zapomnijmy o tym.
oliwkazz
 

Re: Fundusze emerytalne

Postprzez supełek » 15 sty 2013, o 10:40

ZUS to może nie, ale poprzez regularne wpłaty niewielkich kwot na IKZE mamy możliwość zgromadzić kapitał, który będzie dodatkowym zabezpieczeniem
supełek
 

Re: Fundusze emerytalne

Postprzez Jinka » 15 sty 2013, o 23:07

No pewnie, tym bardziej że miesięczna składka wynosi 50 zł a to nie taka duża suma a przez lata trochę się nazbiera.
Jinka
Fajna Kobietka
 
Posty: 186
Dołączył(a): 15 cze 2012, o 22:03