Ciąża w klasie maturalnej

Rozmowy o seksie i seksualności,o naszych pragnieniach, fantazjach erotycznych. Jak zabezpieczyć się przed niechcianą ciążą? Te i inne tematy związane z seksem i antykoncepcją poruszamy tutaj.

Ciąża w klasie maturalnej

Postprzez Katie » 3 kwi 2013, o 15:39

Witam, mam taka wazna sprawę i pomyślałam ze tu ktoś będzie mógł odpowiedzieć na moje pytanie. Otoz jestem w 4 klasie technikum za niecaly miesiąc koncze szkole, złożyło się tak ze jestem teraz w 7tygodniu ciąży, zastanawiam się czy musze informować o tym w szkole? Co prawda zostało mi już nie dużo i przecież tego i tak nie będzie widać ale np. mam zwolnienie z wf na te ostatnie dni i pewnie i tak wszystko się wyda a nie chce na koniec tego całego zamieszania
Katie
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 15:34

Re: Ciąża w klasie maturalnej

Postprzez elzbieta45 » 3 kwi 2013, o 15:54

zwolnienie z wf jak najbardziej , wiesz to juz w twojej gesti
elzbieta45
Kobietka Expert
 
Posty: 6529
Dołączył(a): 21 paź 2012, o 06:18

Re: Ciąża w klasie maturalnej

Postprzez AnaStazJa » 3 kwi 2013, o 16:02

Takie sprawy spokojnie da się załatwić z nauczycielami i dyrekcją po cichu. Porozmawiaj z wychowawcą, powiedz w czym rzecz, poproś o dyskrecje, wychowawca załatwi całą sprawę z innymi nauczycielami i będzie ok.
U mnie w klasie też była dziewczyna w ciąży. Urodziła śliczną córeczkę w 2 klasie LO i nie było żadnej afery. Miała nawet nauczanie indywidualne tak żeby nie musiała przychodzić do szkoły kiedy już widać było u niej brzuszek.
Także nie ma co się zastanawiać, bo wszystko da się rozegrać na spokojnie tak żeby nie było problemów ;)
AnaStazJa
 

Re: Ciąża w klasie maturalnej

Postprzez Hadassa » 3 kwi 2013, o 18:56

Anastazja ma rację, po prostu porozmawiaj... i tyle... A skoro to już końcówka istnieje duże prawdopodobieństwo że nikt się nie dowie...

.. bo w oczach tkwi siła duszy...
Avatar użytkownika
Hadassa
Moderatorka
 
Posty: 22168
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 11:43