Dietetyk

Znasz jakąś dietę cud? Schudłaś i chcesz się pochwalić i pomóc innym kobietkom? Wszystko na temat odchudzania i zdrowych diet piszemy tutaj.

Dietetyk

Postprzez Cukiereczek19 » 10 sty 2013, o 21:54

Co myślicie o pracy dietetyków ? Czy warto ich odwiedzać ?
Cukiereczek19
 

Re: Dietetyk

Postprzez 456 » 11 sty 2013, o 12:40

Nachodzi mnie od jakiegoś czasu żeby pójść na wizytę. Z ciekawości, bo dużo kobiet ich zachwala.


"Czerwienią róż i w zapachu lilii kołysani - żeglujemy przed siebie. Niby niewidzialni, niby zakochani..."
456
Kobietka Expert
 
Posty: 3949
Dołączył(a): 8 sty 2013, o 11:05
Lokalizacja: Między Piekłem a Niebem

Re: Dietetyk

Postprzez Cukiereczek19 » 11 sty 2013, o 12:50

Studiuję dietetykę ;-) Spróbuję Ci pomóc oczywiście w miarę możliwości ;)
Cukiereczek19
 

Re: Dietetyk

Postprzez 456 » 11 sty 2013, o 13:37

Oo, super. Przydałoby się coś zrzucić. ;) Męczę się od jakiegoś czasu, bo próbuję dobić do dawnej wagi. Na razie pozbyłam się 14-15kg i utknęłam w miejscu.


"Czerwienią róż i w zapachu lilii kołysani - żeglujemy przed siebie. Niby niewidzialni, niby zakochani..."
456
Kobietka Expert
 
Posty: 3949
Dołączył(a): 8 sty 2013, o 11:05
Lokalizacja: Między Piekłem a Niebem

Re: Dietetyk

Postprzez Cukiereczek19 » 11 sty 2013, o 13:58

Pierwsze pytanie : Czy jesteś osobą zdrową?
Kolejne : Jaki jest twój wiek?
Następne: Jak wygląda Twój dzień ? Co jesz, w jakich ilościach ? I czy wspierasz dietę ćwiczeniami ?
Mam nadzieję że się nie głodzisz ;-)
Cukiereczek19
 

Re: Dietetyk

Postprzez 456 » 11 sty 2013, o 14:33

Teraz to się zawstydziłam. :D


"Czerwienią róż i w zapachu lilii kołysani - żeglujemy przed siebie. Niby niewidzialni, niby zakochani..."
456
Kobietka Expert
 
Posty: 3949
Dołączył(a): 8 sty 2013, o 11:05
Lokalizacja: Między Piekłem a Niebem

Re: Dietetyk

Postprzez Cukiereczek19 » 11 sty 2013, o 20:58

Nie ma powodu do wstydu ;-)
Cukiereczek19
 

Re: Dietetyk

Postprzez tred102 » 13 sty 2013, o 23:51