co dobrego na kolacje we dwoje?

Masz jakieś sprawdzone sposoby na dobre jedzonko? Znalazłaś właśnie smaczny przepis na romantyczną kolację i chcesz się nim podzielić? Nie masz pomysłu co zrobić na obiad? Odpowiedzi znajdziesz w tym temacie.

Re: co dobrego na kolacje we dwoje?

Postprzez aga.ta » 17 gru 2012, o 19:29

też bym podała krewetki, duszone na maśle z czosnkiem, cebulką i natką. Czosnku nie za dużo, bo wiadomo ;) do tego - świeża bagietka i białe wino.
pomysł z risotto też mi się podoba, choć nie mam dużego doświadczenia z przyrządzaniem.
Avatar użytkownika
aga.ta
Miła Kobietka
 
Posty: 94
Dołączył(a): 4 paź 2012, o 15:24

Re: co dobrego na kolacje we dwoje?

Postprzez galeriaSEO » 17 gru 2012, o 21:18

ja polecam roladki z piersi z kurczaka z zielonym pesto i pomidorami suszonymi w środku, a wszystko owiniete szynką parmenska :) do tego na przykład sałatka z rukoli :)
galeriaSEO
 

Re: co dobrego na kolacje we dwoje?

Postprzez Babeczkowa_ewa » 18 gru 2012, o 11:09

Jeśli chcesz, żeby to było coś tańszego, to ja polecam makaron ze wszystkim, co znajdziesz w lodówce ;-) U mnie zwykle na patelnię z odrobiną rozgrzanej oliwy wędrują: cebula, ogórki konserwowe, kawałek papryki, pomidory obrane ze skórki i pokrojone, parówka pokrojona w kostkę :-) Dodaję dużo wody i odkręcam gaz na full, żeby się szybko i mocno poddusiło, później zmniejszam płomień na malutki, dosypuję przypraw (pieprz, sól, pieprz ziołowy, słodka papryka, curry, czosnek granulowany), mieszam. Na ugotowany makaron nakładam sos warzywny, na to potarty żółty ser, który się fajnie topi na tym ciepłym jedzonku :) Pyszności ;-)